Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.InputWindow luokkareferenssi

Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän kysymyksen, tekstinsyöttökentän ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan. Lisää...

Luokan Jypeli.InputWindow luokkakaavio
Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >

Julkiset jäsenfunktiot

 InputWindow (double width, double height, string question)
 Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan. Lisää...
 
 InputWindow (string question)
 Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan. Lisää...
 
delegate void InputWindowHandler (InputWindow sender)
 Syöttöikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >
 CustomQueryWindow (double width, double height, string message)
 Alustaa uuden kyselyikkunan kiinteän kokoiseksi. Lisää...
 
 CustomQueryWindow (string message)
 Alustaa uuden kyselyikkunan. Lisää...
 

Suojatut jäsenfunktiot

override InputBox CreateQueryWidget ()
 

Ominaisuudet

InputBox InputBox [get]
 Vastauslaatikko. Lisää...
 
int MaxCharacters [get, set]
 Suurin määrä merkkejä joita tekstilaatikkoon voi kirjoittaa. Lisää...
 
override bool OkButtonOnPhone [get]
 
bool ShowWindowOnPhone [get, set]
 Näytetäänkö ikkuna puhelimella. Oletuksena false, jolloin näytetään vain puhelimen oma tekstinsyöttöikkuna. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >
override Color Color [get, set]
 
Label Message [get, private set]
 Viesti tai kysymys. Lisää...
 
PushButton OKButton [get, private set]
 OK-painike Lisää...
 
virtual bool OkButtonOnPhone [get]
 
QueryWidget [get, private set]
 Kysymyskomponentti. Lisää...
 

Tapahtumat

InputWindowHandler TextEntered
 Tapahtuu kun käyttäjä on syöttänyt tekstin ja painanut OK / sulkenut ikkunan. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void AddListeners ()
 
void Cancel ()
 
void Init ()
 
void OnTextEntered ()
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static void InputWindow_Closed (Window sender)
 

Yksityiskohtainen selite

Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän kysymyksen, tekstinsyöttökentän ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 42.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ InputWindow() [1/2]

Jypeli.InputWindow.InputWindow ( string  question)

Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan.

Parametrit
questionKysymys

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 88.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.Init().

Viitattu Jypeli.InputWindow.InputWindow_Closed().

◆ InputWindow() [2/2]

Jypeli.InputWindow.InputWindow ( double  width,
double  height,
string  question 
)

Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan.

Parametrit
widthIkkunan leveys
heightIkkunan korkeus
questionKysymys

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 100.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.Init().

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddListeners()

◆ Cancel()

void Jypeli.InputWindow.Cancel ( )
private

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 133.

Viittaukset Jypeli.InputBox.Text.

Viitattu Jypeli.InputWindow.AddListeners().

◆ CreateQueryWidget()

override InputBox Jypeli.InputWindow.CreateQueryWidget ( )
protectedvirtual

Toteuttaa luokan Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 121.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.InputBox.

◆ Init()

void Jypeli.InputWindow.Init ( )
private

◆ InputWindow_Closed()

static void Jypeli.InputWindow.InputWindow_Closed ( Window  sender)
staticprivate

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 128.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.InputWindow().

Viitattu Jypeli.InputWindow.Init().

◆ InputWindowHandler()

delegate void Jypeli.InputWindow.InputWindowHandler ( InputWindow  sender)

Syöttöikkunatapahtumien käsittelijä.

◆ OnTextEntered()

void Jypeli.InputWindow.OnTextEntered ( )
private

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 79.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.TextEntered.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ InputBox

InputBox Jypeli.InputWindow.InputBox
get

◆ MaxCharacters

int Jypeli.InputWindow.MaxCharacters
getset

Suurin määrä merkkejä joita tekstilaatikkoon voi kirjoittaa.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 49.

◆ OkButtonOnPhone

override bool Jypeli.InputWindow.OkButtonOnPhone
getpackage

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 44.

◆ ShowWindowOnPhone

bool Jypeli.InputWindow.ShowWindowOnPhone
getset

Näytetäänkö ikkuna puhelimella. Oletuksena false, jolloin näytetään vain puhelimen oma tekstinsyöttöikkuna.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 67.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ TextEntered

InputWindowHandler Jypeli.InputWindow.TextEntered

Tapahtuu kun käyttäjä on syöttänyt tekstin ja painanut OK / sulkenut ikkunan.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 77.

Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered(), Jypeli.InputWindow.OnTextEntered() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: