![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän kysymyksen, tekstinsyöttökentän ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| InputWindow (double width, double height, string question) | |
| Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan. Lisää... | |
| InputWindow (string question) | |
| Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan. Lisää... | |
| delegate void | InputWindowHandler (InputWindow sender) |
| Syöttöikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox > | |
| CustomQueryWindow (double width, double height, string message) | |
| Alustaa uuden kyselyikkunan kiinteän kokoiseksi. Lisää... | |
| CustomQueryWindow (string message) | |
| Alustaa uuden kyselyikkunan. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| override InputBox | CreateQueryWidget () |
Ominaisuudet | |
| InputBox | InputBox [get] |
| Vastauslaatikko. Lisää... | |
| int | MaxCharacters [get, set] |
| Suurin määrä merkkejä joita tekstilaatikkoon voi kirjoittaa. Lisää... | |
| override bool | OkButtonOnPhone [get] |
| bool | ShowWindowOnPhone [get, set] |
| Näytetäänkö ikkuna puhelimella. Oletuksena false, jolloin näytetään vain puhelimen oma tekstinsyöttöikkuna. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox > | |
| override Color | Color [get, set] |
| Label | Message [get, private set] |
| Viesti tai kysymys. Lisää... | |
| PushButton | OKButton [get, private set] |
| OK-painike Lisää... | |
| virtual bool | OkButtonOnPhone [get] |
| W | QueryWidget [get, private set] |
| Kysymyskomponentti. Lisää... | |
Tapahtumat | |
| InputWindowHandler | TextEntered |
| Tapahtuu kun käyttäjä on syöttänyt tekstin ja painanut OK / sulkenut ikkunan. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | AddListeners () |
| void | Cancel () |
| void | Init () |
| void | OnTextEntered () |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
| static void | InputWindow_Closed (Window sender) |
Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän kysymyksen, tekstinsyöttökentän ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan.
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 42.
| Jypeli.InputWindow.InputWindow | ( | string | question | ) |
Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan.
| question | Kysymys |
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 88.
Viittaukset Jypeli.InputWindow.Init().
Viitattu Jypeli.InputWindow.InputWindow_Closed().
| Jypeli.InputWindow.InputWindow | ( | double | width, |
| double | height, | ||
| string | question | ||
| ) |
Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan.
| width | Ikkunan leveys |
| height | Ikkunan korkeus |
| question | Kysymys |
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 100.
Viittaukset Jypeli.InputWindow.Init().
|
private |
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 139.
Viittaukset Jypeli.InputWindow.Cancel(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Keyboard, Jypeli.BackButton.Listen(), Jypeli.Keyboard.Listen() ja Jypeli.Game.PhoneBackButton.
Viitattu Jypeli.InputWindow.Init().
|
private |
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 133.
Viittaukset Jypeli.InputBox.Text.
Viitattu Jypeli.InputWindow.AddListeners().
|
protectedvirtual |
Toteuttaa luokan Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >.
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 121.
Viittaukset Jypeli.InputWindow.InputBox.
|
private |
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 106.
Viittaukset Jypeli.InputWindow.AddListeners(), Jypeli.InputWindow.InputWindow_Closed(), Jypeli.Game.Screen ja Jypeli.ScreenView.Top.
Viitattu Jypeli.InputWindow.InputWindow().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 128.
Viittaukset Jypeli.InputWindow.InputWindow().
Viitattu Jypeli.InputWindow.Init().
| delegate void Jypeli.InputWindow.InputWindowHandler | ( | InputWindow | sender | ) |
Syöttöikkunatapahtumien käsittelijä.
|
private |
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 79.
Viittaukset Jypeli.InputWindow.TextEntered.
|
get |
Vastauslaatikko.
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 58.
Viitattu Jypeli.InputWindow.CreateQueryWidget(), Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().
|
getset |
Suurin määrä merkkejä joita tekstilaatikkoon voi kirjoittaa.
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 49.
|
getpackage |
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 44.
|
getset |
Näytetäänkö ikkuna puhelimella. Oletuksena false, jolloin näytetään vain puhelimen oma tekstinsyöttöikkuna.
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 67.
| InputWindowHandler Jypeli.InputWindow.TextEntered |
Tapahtuu kun käyttäjä on syöttänyt tekstin ja painanut OK / sulkenut ikkunan.
Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 77.
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered(), Jypeli.InputWindow.OnTextEntered() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().