Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.FileManager luokkareferenssiabstract
Luokan Jypeli.FileManager luokkakaavio
Jypeli.WindowsFileManager

Luokat

class  AsyncOperation
 
class  AsyncTrigger
 

Julkiset jäsenfunktiot

LoadState BeginLoad (string fileName)
 
LoadState BeginLoadContent (string assetName)
 
SaveState BeginSave (string tag)
 
abstract bool ChDir (string path)
 Vaihtaa nykyistä hakemistoa. Lisää...
 
StorageFile Create (string fileName)
 
abstract void Delete (string fileName)
 
AsyncOperation DoWith (string fileName, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
AsyncOperation DoWithURL (string url, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
AsyncOperation DoWithURL (string url, TimeSpan timeout, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
abstract bool Exists (string fileName)
 
void Export (Stream objStream, string fileName)
 Vie virran sisällön tiedostoon. Lisää...
 
abstract IList< string > GetFileList ()
 
Load< T > (T obj, string fileName)
 
LoadContent< T > (T obj, string assetName)
 
abstract void MkDir (string path)
 Luo uuden hakemiston. Lisää...
 
abstract StorageFile Open (string fileName, bool write)
 
void PopDir ()
 Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistä työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen. Lisää...
 
void PushDir (string dir)
 Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa. Lisää...
 
abstract void RmDir (string path)
 Poistaa hakemiston. Lisää...
 
void Save (object obj, string fileName)
 
void Save< T > (T obj, string fileName)
 
void TriggerOnComplete (Action callback, params AsyncOperation[] actions)
 Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää...
 
void TriggerOnComplete (Action callback, TimeSpan timeout, params AsyncOperation[] actions)
 Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää...
 
TryLoad< T > (T obj, string fileName)
 
void TrySave (object obj, string fileName)
 
void TrySave< T > (T obj, string fileName)
 
void Update (Time time)
 

Suojatut jäsenfunktiot

void FMAssert (Action func, bool write)
 
void FMAssert< TP1 > (Action< TP1 > func, bool write, TP1 p1)
 
TR FMAssert< TP1, TP2, TR > (Func< TP1, TP2, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1, TP2 p2)
 
TR FMAssert< TP1, TR > (Func< TP1, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1)
 
TR FMAssert< TR > (Func< TR > func, bool write, TR defaultVal)
 
virtual void Initialize ()
 

Suojellut attribuutit

string _currentDir
 

Paketin funktiot

LoadState BeginLoad (StorageFile file, string fileName)
 
void MakeAbsolute (ref string path)
 

Paketin staattiset funktiot

static string SanitizeFileName (string fileName)
 

Ominaisuudet

string CurrentDirectory [get, set]
 Nykyinen työhakemisto. Lisää...
 
bool IsUpdated [get]
 

Tapahtumat

Action< Exception > ReadAccessDenied
 
Action< Exception > WriteAccessDenied
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void DoWithCallback (IAsyncResult ar)
 
void OnAccessDenied (Exception e, bool write)
 

Yksityiset attribuutit

Stack< string > prevDirs = new Stack<string>()
 
SynchronousList< AsyncTriggertriggers = new SynchronousList<AsyncTrigger>()
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 5.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ BeginLoad() [1/2]

LoadState Jypeli.FileManager.BeginLoad ( StorageFile  file,
string  fileName 
)
package

Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 13.

◆ BeginLoad() [2/2]

LoadState Jypeli.FileManager.BeginLoad ( string  fileName)

◆ BeginLoadContent()

LoadState Jypeli.FileManager.BeginLoadContent ( string  assetName)

Määrittely tiedoston XnaSerialization.cs rivillä 12.

Viittaukset Jypeli.Game.Instance.

◆ BeginSave()

SaveState Jypeli.FileManager.BeginSave ( string  tag)

Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 18.

Viitattu Jypeli.FileManager.Save() ja Jypeli.FileManager.Save< T >().

◆ ChDir()

abstract bool Jypeli.FileManager.ChDir ( string  path)
pure virtual

Vaihtaa nykyistä hakemistoa.

Parametrit
pathHakemistopolku
Palauttaa
Vaihdettiinko hakemistoa

Toteutettu luokassa Jypeli.WindowsFileManager.

Viitattu Jypeli.FileManager.PushDir().

◆ Create()

StorageFile Jypeli.FileManager.Create ( string  fileName)

Määrittely tiedoston Files.cs rivillä 10.

Viittaukset Jypeli.FileManager.Open().

Viitattu Jypeli.FileManager.Export().

◆ Delete()

abstract void Jypeli.FileManager.Delete ( string  fileName)
pure virtual

Toteutettu luokassa Jypeli.WindowsFileManager.

◆ DoWith()

AsyncOperation Jypeli.FileManager.DoWith ( string  fileName,
Action< StorageFile callback 
)

Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain.

Parametrit
fileNameTiedoston nimi
callbackMitä tehdään (aliohjelman nimi)

{ DoWith( "kuva.png", AsetaKuva ); }

void AsetaKuva( StorageFile kuva ) { olio.Image = new Image( kuva ); }

Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 107.

Viittaukset Jypeli.FileManager.Open().

◆ DoWithCallback()

void Jypeli.FileManager.DoWithCallback ( IAsyncResult  ar)
private

◆ DoWithURL() [1/2]

AsyncOperation Jypeli.FileManager.DoWithURL ( string  url,
Action< StorageFile callback 
)

Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain.

Parametrit
urlNettiosoite
callbackMitä tehdään (aliohjelman nimi)

{ DoWith( "http://www.google.fi/images/srpr/logo3w.png", AsetaKuva ); }

void AsetaKuva( StorageFile kuva ) { olio.Image = new Image( kuva ); }

Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 132.

Viittaukset Jypeli.FileManager.DoWithCallback() ja Jypeli.FileManager.AsyncOperation.Result.

◆ DoWithURL() [2/2]

AsyncOperation Jypeli.FileManager.DoWithURL ( string  url,
TimeSpan  timeout,
Action< StorageFile callback 
)

Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain.

Parametrit
urlNettiosoite
timeoutPaljonko aikaa tiedoston lataamiselle annetaan. Mikäli lataaminen ei onnistu annetussa ajassa, se keskeytetään.
callbackMitä tehdään (aliohjelman nimi)

{ DoWith( "http://www.google.fi/images/srpr/logo3w.png", AsetaKuva ); }

void AsetaKuva( StorageFile kuva ) { olio.Image = new Image( kuva ); }

Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 158.

Viittaukset Jypeli.FileManager.DoWithCallback() ja Jypeli.FileManager.AsyncOperation.Result.

◆ Exists()

abstract bool Jypeli.FileManager.Exists ( string  fileName)
pure virtual

◆ Export()

void Jypeli.FileManager.Export ( Stream  objStream,
string  fileName 
)

Vie virran sisällön tiedostoon.

Parametrit
objStreamVirta
fileNameTiedoston nimi

Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 87.

Viittaukset Jypeli.FileManager.Create().

◆ FMAssert()

◆ FMAssert< TP1 >()

void Jypeli.FileManager.FMAssert< TP1 > ( Action< TP1 >  func,
bool  write,
TP1  p1 
)
protected

Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 38.

Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().

◆ FMAssert< TP1, TP2, TR >()

TR Jypeli.FileManager.FMAssert< TP1, TP2, TR > ( Func< TP1, TP2, TR >  func,
bool  write,
TR  defaultVal,
TP1  p1,
TP2  p2 
)
protected

Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 90.

Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().

◆ FMAssert< TP1, TR >()

TR Jypeli.FileManager.FMAssert< TP1, TR > ( Func< TP1, TR >  func,
bool  write,
TR  defaultVal,
TP1  p1 
)
protected

Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 72.

Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().

◆ FMAssert< TR >()

TR Jypeli.FileManager.FMAssert< TR > ( Func< TR >  func,
bool  write,
TR  defaultVal 
)
protected

Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 54.

Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().

◆ GetFileList()

abstract IList<string> Jypeli.FileManager.GetFileList ( )
pure virtual

Toteutettu luokassa Jypeli.WindowsFileManager.

◆ Initialize()

virtual void Jypeli.FileManager.Initialize ( )
protectedvirtual

Uudelleentoteutetaan luokassa Jypeli.WindowsFileManager.

Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 10.

◆ Load< T >()

T Jypeli.FileManager.Load< T > ( obj,
string  fileName 
)

◆ LoadContent< T >()

T Jypeli.FileManager.LoadContent< T > ( obj,
string  assetName 
)

◆ MakeAbsolute()

◆ MkDir()

abstract void Jypeli.FileManager.MkDir ( string  path)
pure virtual

Luo uuden hakemiston.

Parametrit
pathLuotavan hakemiston nimi.

Toteutettu luokassa Jypeli.WindowsFileManager.

◆ OnAccessDenied()

◆ Open()

abstract StorageFile Jypeli.FileManager.Open ( string  fileName,
bool  write 
)
pure virtual

◆ PopDir()

void Jypeli.FileManager.PopDir ( )

Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistä työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen.

Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 53.

Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir ja Jypeli.FileManager.prevDirs.

◆ PushDir()

void Jypeli.FileManager.PushDir ( string  dir)

Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa.

Parametrit
dir

Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 43.

Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir, Jypeli.FileManager.ChDir() ja Jypeli.FileManager.prevDirs.

◆ RmDir()

abstract void Jypeli.FileManager.RmDir ( string  path)
pure virtual

Poistaa hakemiston.

Parametrit
pathPoistettavan hakemiston nimi.

Toteutettu luokassa Jypeli.WindowsFileManager.

◆ SanitizeFileName()

static string Jypeli.FileManager.SanitizeFileName ( string  fileName)
staticpackage

Määrittely tiedoston NameHelpers.cs rivillä 9.

◆ Save()

void Jypeli.FileManager.Save ( object  obj,
string  fileName 
)

◆ Save< T >()

void Jypeli.FileManager.Save< T > ( obj,
string  fileName 
)

◆ TriggerOnComplete() [1/2]

void Jypeli.FileManager.TriggerOnComplete ( Action  callback,
params AsyncOperation[]  actions 
)

Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu.

Parametrit
callbackAliohjelma
actionsOperaatiot

Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 204.

Viittaukset Jypeli.Game.Time, Jypeli.FileManager.triggers ja Jypeli.Time.Zero.

◆ TriggerOnComplete() [2/2]

void Jypeli.FileManager.TriggerOnComplete ( Action  callback,
TimeSpan  timeout,
params AsyncOperation[]  actions 
)

Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu.

Parametrit
callbackAliohjelma
timeoutKuinka pitkään odotetaan yksittäistä operaatiota ennen kuin luovutetaan
actionsOperaatiot

Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 221.

Viittaukset Jypeli.Game.Time, Jypeli.FileManager.triggers ja Jypeli.Time.Zero.

◆ TryLoad< T >()

T Jypeli.FileManager.TryLoad< T > ( obj,
string  fileName 
)

Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 34.

Viittaukset Jypeli.FileManager.Load< T >().

◆ TrySave()

void Jypeli.FileManager.TrySave ( object  obj,
string  fileName 
)

Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 71.

Viittaukset Jypeli.FileManager.Save().

◆ TrySave< T >()

void Jypeli.FileManager.TrySave< T > ( obj,
string  fileName 
)

Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 53.

Viittaukset Jypeli.FileManager.Save< T >().

◆ Update()

void Jypeli.FileManager.Update ( Time  time)

Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 66.

Viittaukset Jypeli.FileManager.triggers.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _currentDir

◆ prevDirs

Stack<string> Jypeli.FileManager.prevDirs = new Stack<string>()
private

Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 7.

Viitattu Jypeli.FileManager.PopDir() ja Jypeli.FileManager.PushDir().

◆ triggers

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ CurrentDirectory

string Jypeli.FileManager.CurrentDirectory
getset

Nykyinen työhakemisto.

Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 13.

◆ IsUpdated

bool Jypeli.FileManager.IsUpdated
get

Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 61.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ ReadAccessDenied

Action<Exception> Jypeli.FileManager.ReadAccessDenied

Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 7.

Viitattu Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().

◆ WriteAccessDenied

Action<Exception> Jypeli.FileManager.WriteAccessDenied

Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 8.

Viitattu Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavista tiedostoista: