Jypeli  5
The simple game programming library
IPhysicsObject.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using System;
2 using System.Collections.Generic;
3 using System.Linq;
4 using System.Text;
5 using Physics2DDotNet;
6 using Physics2DDotNet.Ignorers;
7 
8 namespace Jypeli
9 {
14  {
16 
17  Body Body { get; }
18 
19  Ignorer CollisionIgnorer { get; set; }
20  int CollisionIgnoreGroup { get; set; }
21 
22  double Mass { get; set; }
23  double MomentOfInertia { get; set; }
24  bool CanRotate { get; set; }
25 
26  double Restitution { get; set; }
27  double StaticFriction { get; set; }
28  double KineticFriction { get; set; }
29 
30  Vector Velocity { get; set; }
31  Vector Acceleration { get; set; }
32  double AngularVelocity { get; set; }
33  double AngularAcceleration { get; set; }
34 
35  double LinearDamping { get; set; }
36  double AngularDamping { get; set; }
37 
38  bool IgnoresExplosions { get; set; }
39  bool IgnoresCollisionResponse { get; set; }
40  bool IgnoresGravity { get; set; }
41  bool IgnoresPhysicsLogics { get; set; }
42 
46  event CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject> Collided;
47 
48  void Push( Vector force );
49  void Push( Vector force, TimeSpan time );
50  void Hit( Vector impulse );
51  void ApplyTorque( double torque );
52 
53  void Stop();
54  void StopHorizontal();
55  void StopVertical();
56  }
57 
72  {
73  }
74 
80  public delegate void CollisionHandler<O,T>( O collidingObject, T otherObject ) where O : IPhysicsObject where T : IPhysicsObject;
81 }
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan...
Definition: IGameObject.cs:84
delegate void CollisionHandler< O, T >(O collidingObject, T otherObject)
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ott...
void Push(Vector force)
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
Rajapinta olioille, joiden tuhoaminen kestää seuraavaan päivitykseen.
Definition: Destroyable.cs:18
PhysicsStructure ParentStructure
void ApplyTorque(double torque)
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan...
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Definition: IGameObject.cs:14
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > Collided
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.
2D-vektori.
Definition: Vector.cs:56
void Hit(Vector impulse)