2 using System.Collections.Generic;
46 event CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject>
Collided;
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan...
bool IgnoresCollisionResponse
delegate void CollisionHandler< O, T >(O collidingObject, T otherObject)
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ott...
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
Rajapinta olioille, joiden tuhoaminen kestää seuraavaan päivitykseen.
PhysicsStructure ParentStructure
void ApplyTorque(double torque)
double AngularAcceleration
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
bool IgnoresPhysicsLogics
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan...
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > Collided
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.