Jypeli 10
The simple game programming library
JypeliContentManager.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1using System;
2using System.IO;
3using System.Reflection;
4
6{
11 {
16 public string ContentPath { get; set; } = "Content";
17
22 public string InternalResourcePath { get; set; } = "Jypeli.Content.";
23
27 public string[] InternalResources { get => Assembly.GetExecutingAssembly().GetManifestResourceNames(); }
28
34 public Stream StreamInternalResource(string assetName)
35 {
36 var assembly = Assembly.GetExecutingAssembly();
37 Stream stream = assembly.GetManifestResourceStream(InternalResourcePath + assetName);
38 return stream;
39 }
40
46 public Image LoadInternalImage(string assetName)
47 {
48 return Image.FromStream(StreamInternalResource("Images." + assetName));
49 }
50
56 public SoundEffect LoadInternalSoundEffect(string assetName)
57 {
58 return new SoundEffect(Microsoft.Xna.Framework.Audio.SoundEffect.FromStream(StreamInternalResource("Sounds." + assetName)));
59 }
60
66 public Stream StreamInternalFont(string assetName)
67 {
68 return StreamInternalResource("Fonts." + assetName);
69 }
70 }
71}
Hallitsee pelin tiedostojen lataamista.
string InternalResourcePath
Polku Jypelin sisäisten resurssien lataamiseen. Tätä tuskin kannattaa muuttaa.
Stream StreamInternalResource(string assetName)
Avaa tietovirran Jyåelin mukana tulevaan tiedostoon.
Stream StreamInternalFont(string assetName)
Lataa fonttitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista
SoundEffect LoadInternalSoundEffect(string assetName)
Lataa äänitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista
string[] InternalResources
Jypelin sisäisten resurssien nimet.
string ContentPath
Polku josta tiedostoja ladataan. Oletuksena Content
Image LoadInternalImage(string assetName)
Lataa kuvatiedoston Jypelin sisäisistä resursseista
Kuva.
Definition: Image.cs:30
static Image FromStream(Stream stream)
Lataa kuvan tiedostovirrasta.
Definition: Image.cs:678
Ääniefekti. Yhdestä efektistä voi luoda CreateSound-metodilla monta ääntä (Sound),...
Definition: SoundEffect.cs:17