Jypeli 10
The simple game programming library
IPhysicsEngine.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1namespace Jypeli.Physics
2{
6 public interface IPhysicsEngine
7 {
8#pragma warning disable CS1591 // Missing XML comment for publicly visible type or member
9 Vector Gravity { get; set; }
10
11 IPhysicsBody CreateBody( IPhysicsObject owner, double width, double height, Shape shape );
15
16 void AddBody( IPhysicsBody body );
18
19 void ConnectBodies(PhysicsObject physObj1, PhysicsObject physObj2);
20
21 void AddJoint( IAxleJoint joint );
22 void RemoveJoint( IAxleJoint joint );
23
24 void Clear();
25
26 void Update( double dt );
27 }
28}
Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli.
Definition: Collisions.cs:7
Kuvio.
Definition: Shapes.cs:47
Akseliliitos
Definition: IAxleJoint.cs:59
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
Rajapinta fysiikkamoottorin tietämää fysiikkakappaletta varten.
Definition: IPhysicsBody.cs:10
Rajapinta fysiikkamoottorille.
void RemoveJoint(IAxleJoint joint)
IAxleJoint CreateJoint(IPhysicsObject obj1, IPhysicsObject obj2, Vector pivot)
void RemoveBody(IPhysicsBody body)
void ConnectBodies(PhysicsObject physObj1, PhysicsObject physObj2)
void AddJoint(IAxleJoint joint)
void AddBody(IPhysicsBody body)
IAxleJoint CreateJoint(IPhysicsObject obj1, IPhysicsObject obj2, JointTypes type)
IAxleJoint CreateJoint(IPhysicsObject obj1, Vector pivot)
IPhysicsBody CreateBody(IPhysicsObject owner, double width, double height, Shape shape)
JointTypes
Käytössä olevat liitostyypit
Definition: IAxleJoint.cs:39
2D-vektori.
Definition: Vector.cs:67