Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.Widgets.SplashScreen luokkareferenssi

Aloitusruutu, joka voidaan näyttää ennen pelin käynnistämistä. Lisää...

Luokan Jypeli.Widgets.SplashScreen luokkakaavio
Jypeli.Window Jypeli.Widget

Julkiset jäsenfunktiot

 SplashScreen (string gameName, string authors, string copyright, string textBody)
 Alustaa aloitusruudun. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Window
 Window ()
 Alustaa uuden ikkunan. Lisää...
 
 Window (double width, double height)
 Alustaa uuden ikkunan. Lisää...
 
void Close ()
 Sulkee ikkunan. Lisää...
 
delegate void WindowHandler (Window sender)
 Ikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget
 Widget (Animation animation)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height, Shape shape)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (ILayout layout)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
void Draw (Matrix parentTransformation)
 
virtual void Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation)
 
void InitControl ()
 

Ominaisuudet

Label AuthorsLabel [get, private set]
 Pelin tekijät näyttävä tekstikenttä. Lisää...
 
string ControlHelp [get, set]
 Kontrolliohje (Aloita peli painamalla Enter / Xbox A). Lisää...
 
Label CopyrightLabel [get, private set]
 Pelin tekijänoikeudet näyttävä tekstikenttä. Lisää...
 
static string DefaultControlHelp [get]
 
static double DefaultHeight [get]
 
static double DefaultSpacing [get]
 
static double DefaultTextWidth [get]
 
static double DefaultWidth [get]
 
string LoadingText [get, set]
 Latausteksti. Lisää...
 
Label NameLabel [get, private set]
 Pelin nimen näyttävä tekstikenttä. Lisää...
 
Label StartLabel [get, private set]
 Aloita peli painamalla... -tekstin näyttävä tekstikenttä. Käytä ominaisuuksia ControlHelp ja LoadingText jos haluat muuttaa itse tekstiä. Lisää...
 
StringListWidget TextBody [get, private set]
 Päätekstikenttä. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Window
Color ActiveColor [get, set]
 Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen. Lisää...
 
override Color Color [get, set]
 Ikkunan väri. Lisää...
 
Color InactiveColor [get, set]
 Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget
Color BorderColor [get, set]
 Reunojen väri. Lisää...
 
bool CapturesMouse [get, protected set]
 
ListenContext ControlContext [get]
 
bool IsCapturingMouse [get]
 
bool IsModal [get, set]
 Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää...
 

Tapahtumat

Action GameStarted
 Tapahtuu kun ruudusta poistutaan. Tee varsinaiset pelin alustukset tämän tapahtuman käsittelijässä. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Window
WindowHandler Closed
 Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapahtuu aiheuttaa StackOverflown. TODO: ClearAll ei tyhjennä HighScoreWindowia oikein. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void AddControls ()
 
void BeginLoad (Label aloitusohje)
 
Label InitializeTextDisplay (string text, Color textColor)
 
void ResumeLoad ()
 

Yksityiset attribuutit

string _controlHelp = DefaultControlHelp
 
string _loadingText = "Loading..."
 

Additional Inherited Members

- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Window
override Vector GetMaximumSize ()
 Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget
virtual void DrawChildObjects (ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation)
 
- Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget
List< ListenerassociatedListeners = new List<Listener>()
 Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Aloitusruutu, joka voidaan näyttää ennen pelin käynnistämistä.

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 8.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ SplashScreen()

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddControls()

◆ BeginLoad()

◆ InitializeTextDisplay()

Label Jypeli.Widgets.SplashScreen.InitializeTextDisplay ( string  text,
Color  textColor 
)
private

◆ ResumeLoad()

void Jypeli.Widgets.SplashScreen.ResumeLoad ( )
private

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _controlHelp

string Jypeli.Widgets.SplashScreen._controlHelp = DefaultControlHelp
private

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 10.

◆ _loadingText

string Jypeli.Widgets.SplashScreen._loadingText = "Loading..."
private

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 11.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AuthorsLabel

Label Jypeli.Widgets.SplashScreen.AuthorsLabel
getprivate set

Pelin tekijät näyttävä tekstikenttä.

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 26.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen().

◆ ControlHelp

string Jypeli.Widgets.SplashScreen.ControlHelp
getset

Kontrolliohje (Aloita peli painamalla Enter / Xbox A).

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 42.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen().

◆ CopyrightLabel

Label Jypeli.Widgets.SplashScreen.CopyrightLabel
getprivate set

Pelin tekijänoikeudet näyttävä tekstikenttä.

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 21.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen().

◆ DefaultControlHelp

string Jypeli.Widgets.SplashScreen.DefaultControlHelp
staticgetprivate

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 121.

◆ DefaultHeight

double Jypeli.Widgets.SplashScreen.DefaultHeight
staticgetprivate

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 97.

◆ DefaultSpacing

double Jypeli.Widgets.SplashScreen.DefaultSpacing
staticgetprivate

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 109.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen().

◆ DefaultTextWidth

double Jypeli.Widgets.SplashScreen.DefaultTextWidth
staticgetprivate

◆ DefaultWidth

double Jypeli.Widgets.SplashScreen.DefaultWidth
staticgetprivate

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 73.

◆ LoadingText

string Jypeli.Widgets.SplashScreen.LoadingText
getset

Latausteksti.

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 55.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.BeginLoad().

◆ NameLabel

Label Jypeli.Widgets.SplashScreen.NameLabel
getprivate set

Pelin nimen näyttävä tekstikenttä.

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 16.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen().

◆ StartLabel

Label Jypeli.Widgets.SplashScreen.StartLabel
getprivate set

Aloita peli painamalla... -tekstin näyttävä tekstikenttä. Käytä ominaisuuksia ControlHelp ja LoadingText jos haluat muuttaa itse tekstiä.

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 37.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen() ja Jypeli.Widgets.SplashScreen.AddControls().

◆ TextBody

StringListWidget Jypeli.Widgets.SplashScreen.TextBody
getprivate set

Päätekstikenttä.

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 31.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen().

Tapahtumien dokumentaatio

◆ GameStarted

Action Jypeli.Widgets.SplashScreen.GameStarted

Tapahtuu kun ruudusta poistutaan. Tee varsinaiset pelin alustukset tämän tapahtuman käsittelijässä.

Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 69.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.ResumeLoad().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: