![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Aloitusruutu, joka voidaan näyttää ennen pelin käynnistämistä. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| SplashScreen (string gameName, string authors, string copyright, string textBody) | |
| Alustaa aloitusruudun. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Window | |
| Window () | |
| Alustaa uuden ikkunan. Lisää... | |
| Window (double width, double height) | |
| Alustaa uuden ikkunan. Lisää... | |
| void | Close () |
| Sulkee ikkunan. Lisää... | |
| delegate void | WindowHandler (Window sender) |
| Ikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget | |
| Widget (Animation animation) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (double width, double height) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (double width, double height, Shape shape) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| Widget (ILayout layout) | |
| Alustaa widgetin. Lisää... | |
| void | Draw (Matrix parentTransformation) |
| virtual void | Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation) |
| void | InitControl () |
Ominaisuudet | |
| Label | AuthorsLabel [get, private set] |
| Pelin tekijät näyttävä tekstikenttä. Lisää... | |
| string | ControlHelp [get, set] |
| Kontrolliohje (Aloita peli painamalla Enter / Xbox A). Lisää... | |
| Label | CopyrightLabel [get, private set] |
| Pelin tekijänoikeudet näyttävä tekstikenttä. Lisää... | |
| static string | DefaultControlHelp [get] |
| static double | DefaultHeight [get] |
| static double | DefaultSpacing [get] |
| static double | DefaultTextWidth [get] |
| static double | DefaultWidth [get] |
| string | LoadingText [get, set] |
| Latausteksti. Lisää... | |
| Label | NameLabel [get, private set] |
| Pelin nimen näyttävä tekstikenttä. Lisää... | |
| Label | StartLabel [get, private set] |
| Aloita peli painamalla... -tekstin näyttävä tekstikenttä. Käytä ominaisuuksia ControlHelp ja LoadingText jos haluat muuttaa itse tekstiä. Lisää... | |
| StringListWidget | TextBody [get, private set] |
| Päätekstikenttä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Window | |
| Color | ActiveColor [get, set] |
| Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen. Lisää... | |
| override Color | Color [get, set] |
| Ikkunan väri. Lisää... | |
| Color | InactiveColor [get, set] |
| Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget | |
| Color | BorderColor [get, set] |
| Reunojen väri. Lisää... | |
| bool | CapturesMouse [get, protected set] |
| ListenContext | ControlContext [get] |
| bool | IsCapturingMouse [get] |
| bool | IsModal [get, set] |
Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää... | |
Tapahtumat | |
| Action | GameStarted |
| Tapahtuu kun ruudusta poistutaan. Tee varsinaiset pelin alustukset tämän tapahtuman käsittelijässä. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Window | |
| WindowHandler | Closed |
| Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapahtuu aiheuttaa StackOverflown. TODO: ClearAll ei tyhjennä HighScoreWindowia oikein. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | AddControls () |
| void | BeginLoad (Label aloitusohje) |
| Label | InitializeTextDisplay (string text, Color textColor) |
| void | ResumeLoad () |
Yksityiset attribuutit | |
| string | _controlHelp = DefaultControlHelp |
| string | _loadingText = "Loading..." |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Window | |
| override Vector | GetMaximumSize () |
| Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget | |
| virtual void | DrawChildObjects (ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation) |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget | |
| List< Listener > | associatedListeners = new List<Listener>() |
| Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää... | |
Aloitusruutu, joka voidaan näyttää ennen pelin käynnistämistä.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 8.
| Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen | ( | string | gameName, |
| string | authors, | ||
| string | copyright, | ||
| string | textBody | ||
| ) |
Alustaa aloitusruudun.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 140.
Viittaukset Jypeli.Widgets.SplashScreen.AddControls(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.AuthorsLabel, Jypeli.Color.Black, Jypeli.Color.Blue, Jypeli.Window.Color, Jypeli.Widgets.SplashScreen.ControlHelp, Jypeli.Widgets.SplashScreen.CopyrightLabel, Jypeli.Font.DefaultLarge, Jypeli.Font.DefaultSmall, Jypeli.Widgets.SplashScreen.DefaultSpacing, Jypeli.Widgets.SplashScreen.DefaultTextWidth, Jypeli.StringListWidget.Font, Jypeli.Color.Green, Jypeli.Widgets.SplashScreen.InitializeTextDisplay(), Jypeli.StringListWidget.ItemAligment, Jypeli.Widgets.SplashScreen.NameLabel, Jypeli.Color.Red, Jypeli.Label.SizeMode, Jypeli.Widgets.SplashScreen.StartLabel, Jypeli.StringListWidget.Text, Jypeli.Widgets.SplashScreen.TextBody, Jypeli.StringListWidget.TextColor, Jypeli.Label.TextScale, Jypeli.Label.TextSize ja Jypeli.Vector.X.
|
private |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 179.
Viittaukset Jypeli.Widget.associatedListeners, Jypeli.Widgets.SplashScreen.BeginLoad(), Jypeli.Game.GameControllers, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Keyboard, Jypeli.BackButton.Listen(), Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.Mouse.Listen(), Jypeli.TouchPanel.ListenOn(), Jypeli.Game.Mouse, Jypeli.Game.PhoneBackButton, Jypeli.Widgets.SplashScreen.StartLabel ja Jypeli.Game.TouchPanel.
|
private |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 198.
Viittaukset Jypeli.Widgets.SplashScreen.LoadingText, Jypeli.Color.Red, Jypeli.Widgets.SplashScreen.ResumeLoad(), Jypeli.Timer.SingleShot(), Jypeli.Label.Text ja Jypeli.Label.TextColor.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 216.
Viittaukset Jypeli.Widgets.SplashScreen.DefaultTextWidth, Jypeli.Label.HorizontalAlignment, Jypeli.Label.Text, Jypeli.Label.TextColor ja Jypeli.Label.VerticalAlignment.
|
private |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 209.
Viittaukset Jypeli.Window.Close() ja Jypeli.Widgets.SplashScreen.GameStarted.
Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.BeginLoad().
|
private |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 10.
|
private |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 11.
|
getprivate set |
Pelin tekijät näyttävä tekstikenttä.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 26.
|
getset |
Kontrolliohje (Aloita peli painamalla Enter / Xbox A).
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 42.
|
getprivate set |
Pelin tekijänoikeudet näyttävä tekstikenttä.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 21.
|
staticgetprivate |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 121.
|
staticgetprivate |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 97.
|
staticgetprivate |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 109.
|
staticgetprivate |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 85.
Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen() ja Jypeli.Widgets.SplashScreen.InitializeTextDisplay().
|
staticgetprivate |
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 73.
|
getset |
Latausteksti.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 55.
Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.BeginLoad().
|
getprivate set |
Pelin nimen näyttävä tekstikenttä.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 16.
|
getprivate set |
Aloita peli painamalla... -tekstin näyttävä tekstikenttä. Käytä ominaisuuksia ControlHelp ja LoadingText jos haluat muuttaa itse tekstiä.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 37.
Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen() ja Jypeli.Widgets.SplashScreen.AddControls().
|
getprivate set |
Päätekstikenttä.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 31.
| Action Jypeli.Widgets.SplashScreen.GameStarted |
Tapahtuu kun ruudusta poistutaan. Tee varsinaiset pelin alustukset tämän tapahtuman käsittelijässä.
Määrittely tiedoston SplashScreen.cs rivillä 69.
Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.ResumeLoad().