![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Tasainen tai epätasainen pinta. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Surface (double width, double height) | |
| Luo tasaisen pinnan. Lisää... | |
| Surface (double width, double min, double max, int points) | |
| Luo satunnaisen pinnan. Lisää... | |
| Surface (double width, double min, double max, int points, int maxchange) | |
| Luo satunnaisen pinnan. Lisää... | |
| Surface (double width, double[] heights, double scale) | |
| Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen pinta. Pinta kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama. Lisää... | |
| double | GetGroundHeight (double x) |
| Vector | GetGroundNormal (double x) |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| PhysicsObject (Animation animation) | |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää... | |
| PhysicsObject (double width, double height) | |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää... | |
| PhysicsObject (double width, double height, double x, double y) | |
| Luo uuden fysiikkaolion. Lisää... | |
| PhysicsObject (double width, double height, Shape shape, double x=0.0, double y=0.0) | |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää... | |
| PhysicsObject (RaySegment raySegment) | |
| Luo fysiikkaolion, jonka muotona on säde. Lisää... | |
| void | AddCollisionIgnoreGroup (int group) |
| Lisää uuden törmäyksenvälttelyryhmän. Lisää... | |
| virtual void | ApplyTorque (double torque) |
| Kohdistaa kappaleeseen vääntövoiman. Voiman suunta riippuu merkistä. Lisää... | |
| void | ClearCollisionIgnoreGroups () |
| Poistaa kaikki törmäysryhmät, jolloin olio saa törmäillä vapaasti. Lisää... | |
| virtual void | Hit (Vector impulse) |
| Kohdistaa kappaleeseen impulssin. Tällä kappaleen saa nopeasti liikkeeseen. Lisää... | |
| bool | IgnoresCollisionWith (PhysicsObject target) |
| Tarkistaa, jätetäänkö törmäämättä toiseen olioon. Ts. tarkistaa, onko joko tällä oliolla tai toisella oliolla esim. IgnoresCollisionResponse tai keskenään sama CollisionIgnoreGroup. Lisää... | |
| void | MakeOneWay () |
| Tekee oliosta läpimentävän alhaalta ylöspäin (tasohyppelytaso). Huom. ei toimi yhdessä CollisionIgnoreGroupien kanssa! Lisää... | |
| void | MakeStatic () |
| Tekee oliosta staattisen eli liikkumattoman. Lisää... | |
| override void | Move (Vector movement) |
| Siirtää oliota. Lisää... | |
| void | OnCollided (IPhysicsBody thisBody, IPhysicsBody otherBody) |
| Fysiikkamoottori kutsuu kun törmäys tapahtuu Lisää... | |
| virtual void | Push (Vector force) |
| Työntää oliota. Lisää... | |
| void | Push (Vector force, TimeSpan time) |
| void | RemoveCollisionIgnoreGroup (int group) |
| Poistaa annetun törmäyksenvälttelyryhmän. Lisää... | |
| override void | Stop () |
| Pysäyttää olion. Lisää... | |
| void | StopAngular () |
| Pysäyttää kaiken pyörimisliikkeen. Lisää... | |
| void | StopAxial (Vector axis) |
| Pysäyttää liikkeen akselin suunnassa. Lisää... | |
| void | StopHorizontal () |
| Pysäyttää olion liikkeen vaakasuunnassa. Lisää... | |
| void | StopVertical () |
| Pysäyttää olion liikkeen pystysuunnassa. Lisää... | |
| void | Throw (PhysicsObject obj, Angle angle, double force, double distOffset=0, int layer=0, double axialOffset=0) |
| Heittää kappaleen hahmon rintamasuuntaa kohti. Lisää... | |
| override void | Update (Time time) |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static Surface | Create (Level level, Direction direction) |
| Luo kentälle tasaisen reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | Create (Level level, Direction direction, double min, double max, int points) |
| Luo kentälle epätasaisen reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | Create (Level level, Direction direction, double min, double max, int points, int maxchange) |
| Luo kentälle epätasaisen reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateBottom (Level level) |
| Luo kentälle tasaisen alareunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateBottom (Level level, double min, double max, int points) |
| Luo kentälle epätasaisen alareunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateBottom (Level level, double min, double max, int points, int maxchange) |
| Luo kentälle epätasaisen alareunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateLeft (Level level) |
| Luo kentälle tasaisen vasemman reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateLeft (Level level, double min, double max, int points) |
| Luo kentälle epätasaisen vasemman reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateLeft (Level level, double min, double max, int points, int maxchange) |
| Luo kentälle epätasaisen vasemman reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateRight (Level level) |
| Luo kentälle tasaisen oikean reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateRight (Level level, double min, double max, int points) |
| Luo kentälle epätasaisen oikean reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateRight (Level level, double min, double max, int points, int maxchange) |
| Luo kentälle epätasaisen oikean reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateTop (Level level) |
| Luo kentälle tasaisen yläreunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateTop (Level level, double min, double max, int points) |
| Luo kentälle epätasaisen yläreunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
| static Surface | CreateTop (Level level, double min, double max, int points, int maxchange) |
| Luo kentälle epätasaisen yläreunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään. Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| static PhysicsObject | CreateStaticObject (Animation animation) |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön. Lisää... | |
| static PhysicsObject | CreateStaticObject (double width, double height) |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman). Lisää... | |
| static PhysicsObject | CreateStaticObject (double width, double height, Shape shape) |
| Alustaa fysiikkaolion käyttöön ja tekee siitä staattisen (liikkumattoman). Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | InitializeFlat (double height) |
| void | InitializeRugged (double[] heights, double scale) |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
| static double | CalculateHeight (double[] heights, double scale) |
| static Vector[] | CalculateVertexes (double width, double[] heights, double scale) |
| static Polygon | CreateRuggedShape (double width, double[] heights, double scale) |
| static Polygon | CreateShape (double width, double[] heights, Vector[] vertexes) |
| static double | GetMinHeightDifference (double[] heights) |
Yksityiset attribuutit | |
| double[] | heights = null |
| double | scale = 1.0 |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| override void | MoveToTarget () |
| virtual void | PrepareThrowable (PhysicsObject obj, Angle angle, double force, double distanceDelta, double axialDelta) |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| Vector | Acceleration [get, set] |
| Kiihtyvyys. Lisää... | |
| override Angle | Angle [get, set] |
| double | AngularAcceleration [get, set] |
| Kulmakiihtyvyys. Lisää... | |
| double | AngularDamping [get, set] |
| Kulmanopeuskerroin. Pienempi arvo kuin 1 (esim. 0.998) toimii kuten kitka / ilmanvastus. Lisää... | |
| double | AngularVelocity [get, set] |
| Kulmanopeus. Lisää... | |
| IPhysicsBody | Body [get, private set] |
| BoundingRectangle | BoundingRectangle [get] |
| Olion sisältävä laatikko törmäyskäsittelyä varten. Lisää... | |
| bool | CanRotate [get, set] |
Jos false, olio ei voi pyöriä. Lisää... | |
| virtual int? | CollisionIgnoreGroup [get, set] |
| Törmäysryhmä. Oliot jotka ovat samassa törmäysryhmässä menevät toistensa läpi. Jos ryhmä on nolla tai negatiivinen, sillä ei ole vaikutusta. Lisää... | |
| virtual Ignorer | CollisionIgnorer [get, set] |
| Olio, jolla voi välttää oliota osumasta tiettyihin muihin olioihin. Lisää... | |
| bool | IgnoresCollisionResponse [get, set] |
| Jättääkö törmäykset huomiotta. Lisää... | |
| bool | IgnoresExplosions [get, set] |
| bool | IgnoresGravity [get, set] |
| Jättääkö painovoiman huomiotta. Lisää... | |
| bool | IgnoresPhysicsLogics [get, set] |
| Jättääkö fysiikkakentät (esim. painovoiman) huomiotta. Lisää... | |
| bool | IsDestroying [get] |
| Onko olio tuhoutumassa. Lisää... | |
| double | KineticFriction [get, set] |
| Liikekitka (hidastaa kun olio on jo liikkeessä). Ks. StaticFriction (lepokitka) Lisää... | |
| double | LinearDamping [get, set] |
| Nopeuskerroin. Pienempi arvo kuin 1 (esim. 0.998) toimii kuten kitka / ilmanvastus. Lisää... | |
| double | Mass [get, set] |
| Olion massa (paino). Mitä enemmän massaa, sitä enemmän voimaa tarvitaan saamaan olio liikkeelle / pysähtymään. Lisää... | |
| double | MaxAngularVelocity [get, set] |
| Suurin kulmanopeus, jonka olio voi saavuttaa. Lisää... | |
| double | MaxVelocity [get, set] |
| Suurin nopeus, jonka olio voi saavuttaa. Lisää... | |
| double | MomentOfInertia [get, set] |
| Olion hitausmomentti eli massa/paino kääntyessä. Mitä suurempi, sitä hitaampi olio on kääntymään / sitä enemmän vääntöä tarvitaan. Äärettömällä hitausmomentilla olio ei käänny lainkaan (paitsi suoraan kulmaa muuttamalla). Lisää... | |
| PhysicsStructure | ParentStructure [get, set] |
| Rakenneolio, johon tämä olio kuuluu. Lisää... | |
| override Vector | Position [get, set] |
| double | Restitution [get, set] |
| Kimmoisuuskerroin (0 = ei kimmoisa, 1 = täysin kimmoisa, yli 1 = saa energiaa tyhjästä) Lisää... | |
| override Shape | Shape [get, set] |
| override Vector | Size [get, set] |
| double | StaticFriction [get, set] |
| Lepokitka (hidastaa liikkeelle lähtiessä). Ks. KineticFriction (liikekitka) Lisää... | |
| Vector | Velocity [get, set] |
| Nopeus. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.PhysicsObject | |
| CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > | Collided |
| Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää... | |
| Action | Destroying |
| Tapahtuisi, kun olio on tuhoutumassa. EI KÄYTÖSSÄ! Lisää... | |
Tasainen tai epätasainen pinta.
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 8.
| Jypeli.Surface.Surface | ( | double | width, |
| double[] | heights, | ||
| double | scale | ||
| ) |
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen pinta. Pinta kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama.
| width | Pinnan leveys |
| heights | Y-koordinaatit lueteltuna vasemmalta oikealle. |
| scale | Vakio, jolla jokainen Y-koordinaatti kerrotaan. Hyödyllinen, jos halutaan muuttaa koko pinnan korkeutta muuttamatta jokaista pistettä yksitellen. Tavallisesti arvoksi kelpaa 1.0. |
Huomaa, että pinnassa ei voi olla kahta pistettä päällekkäin.
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 28.
Viittaukset Jypeli.Surface.heights, Jypeli.Surface.InitializeRugged() ja Jypeli.Surface.scale.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Surface.CreateRight() ja Jypeli.Surface.CreateTop().
| Jypeli.Surface.Surface | ( | double | width, |
| double | height | ||
| ) |
Luo tasaisen pinnan.
| width | Pinnan leveys |
| height | Pinnan korkeus |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 39.
Viittaukset Jypeli.Surface.InitializeFlat().
| Jypeli.Surface.Surface | ( | double | width, |
| double | min, | ||
| double | max, | ||
| int | points | ||
| ) |
Luo satunnaisen pinnan.
| width | Pinnan leveys |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 72.
| Jypeli.Surface.Surface | ( | double | width, |
| double | min, | ||
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| int | maxchange | ||
| ) |
Luo satunnaisen pinnan.
| width | Pinnan leveys |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
| maxchange | Suurin sallittu erotus kahden pisteen välillä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 86.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 95.
Viittaukset Jypeli.Surface.heights ja Jypeli.Surface.scale.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 105.
Viittaukset Jypeli.Surface.heights, Jypeli.Surface.scale, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateRuggedShape().
Luo kentälle tasaisen reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| direction | Mikä reuna luodaan. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 190.
Viittaukset Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Direction.Right ja Jypeli.Direction.Up.
Viitattu Jypeli.Level.CreateBorder().
|
static |
Luo kentälle epätasaisen reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
| direction | Mikä reuna luodaan. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 210.
Viittaukset Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Direction.Right ja Jypeli.Direction.Up.
|
static |
Luo kentälle epätasaisen reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
| maxchange | Suurin sallittu erotus kahden pisteen välillä. |
| direction | Mikä reuna luodaan. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 231.
Viittaukset Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Direction.Right ja Jypeli.Direction.Up.
Luo kentälle tasaisen alareunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 397.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
Viitattu Jypeli.Surface.Create().
|
static |
Luo kentälle epätasaisen alareunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 414.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Center, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
|
static |
Luo kentälle epätasaisen alareunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
| maxchange | Suurin sallittu erotus kahden pisteen välillä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 431.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Center, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
Luo kentälle tasaisen vasemman reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 247.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.Level.Height, Jypeli.Level.Left, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Angle.RightAngle ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Surface.Create().
Luo kentälle epätasaisen vasemman reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 265.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.Height, Jypeli.Level.Left, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Angle.RightAngle ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Luo kentälle epätasaisen vasemman reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
| maxchange | Suurin sallittu erotus kahden pisteen välillä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 283.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.Height, Jypeli.Level.Left, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Angle.RightAngle ja Jypeli.Vector.Y.
Luo kentälle tasaisen oikean reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 297.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.Level.Height, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Level.Right, Jypeli.Angle.RightAngle ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Surface.Create().
|
static |
Luo kentälle epätasaisen oikean reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
| level | Kenttä |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 315.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.Height, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Level.Right, Jypeli.Angle.RightAngle ja Jypeli.Vector.Y.
|
static |
Luo kentälle epätasaisen oikean reunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
| level | Kenttä |
| maxchange | Suurin sallittu erotus kahden pisteen välillä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 333.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.Height, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Level.Right, Jypeli.Angle.RightAngle ja Jypeli.Vector.Y.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 137.
Viittaukset Jypeli.Surface.CalculateVertexes(), Jypeli.Surface.CreateShape(), Jypeli.Surface.heights ja Jypeli.Surface.scale.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 143.
Viittaukset Jypeli.Surface.heights.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateRuggedShape().
Luo kentälle tasaisen yläreunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 347.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Angle.StraightAngle, Jypeli.Level.Top, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
Viitattu Jypeli.Surface.Create().
Luo kentälle epätasaisen yläreunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 365.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Angle.StraightAngle, Jypeli.Level.Top, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
|
static |
Luo kentälle epätasaisen yläreunan. Ei lisää reunaa automaattisesti kenttään.
| level | Kenttä |
| min | Matalin kohta. |
| max | Korkein kohta. |
| points | Pisteiden määrä. |
| maxchange | Suurin sallittu erotus kahden pisteen välillä. |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 383.
Viittaukset Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Angle.StraightAngle, Jypeli.Level.Top, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
| double Jypeli.Surface.GetGroundHeight | ( | double | x | ) |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 442.
Viittaukset Jypeli.Center, Jypeli.Surface.heights ja Jypeli.Surface.scale.
| Vector Jypeli.Surface.GetGroundNormal | ( | double | x | ) |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 463.
Viittaukset Jypeli.Angle.ArcTan(), Jypeli.Center, Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.Surface.heights, Jypeli.Angle.RightAngle, Jypeli.Surface.scale ja Jypeli.Vector.UnitY.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 165.
Viittaukset Jypeli.Surface.heights.
|
private |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 45.
Viittaukset Jypeli.Color.ForestGreen ja Jypeli.PhysicsObject.MakeStatic().
Viitattu Jypeli.Surface.Surface().
|
private |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 55.
Viittaukset Jypeli.Color.ForestGreen, Jypeli.Surface.heights, Jypeli.PhysicsObject.MakeStatic() ja Jypeli.Surface.scale.
Viitattu Jypeli.Surface.Surface().
|
private |
Määrittely tiedoston Surface.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.Surface.Surface(), Jypeli.Surface.CalculateHeight(), Jypeli.Surface.CalculateVertexes(), Jypeli.Surface.CreateRuggedShape(), Jypeli.Surface.CreateShape(), Jypeli.Surface.GetGroundHeight(), Jypeli.Surface.GetGroundNormal(), Jypeli.Surface.GetMinHeightDifference() ja Jypeli.Surface.InitializeRugged().
|
private |