![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Surfaces | CreateBorders () |
| Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateBorders (bool isVisible) |
| Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateBorders (double min, double max, int points) |
| Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution) |
| Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor) |
| Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage) |
| Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateBorders (double restitution, bool isVisible) |
| Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor) |
| Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage) |
| Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateBottomBorder () |
| Lisää kenttään alareunan. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateBottomBorder (double restitution, bool isVisible) |
| Lisää kenttään alareunan. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateGround (double[] heights, double scale) |
| Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateGround (double[] heights, double scale, Image image) |
| Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders () |
| Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders (bool isVisible) |
| Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points) |
| Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution) |
| Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor) |
| Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage) |
| Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders (double restitution, bool isVisible) |
| Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor) |
| Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateHorizontalBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage) |
| Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateLeftBorder () |
| Lisää kenttään vasemman reunan. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateLeftBorder (double restitution, bool isVisible) |
| Lisää kenttään vasemman reunan. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateRightBorder () |
| Lisää kenttään oikean reunan. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateRightBorder (double restitution, bool isVisible) |
| Lisää kenttään oikean reunan. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateTopBorder () |
| Lisää kenttään yläreunan. Lisää... | |
| PhysicsObject | CreateTopBorder (double restitution, bool isVisible) |
| Lisää kenttään yläreunan. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders () |
| Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders (bool isVisible) |
| Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders (double min, double max, int points) |
| Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution) |
| Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor) |
| Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage) |
| Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders (double restitution, bool isVisible) |
| Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor) |
| Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| Surfaces | CreateVerticalBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage) |
| Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
| BoundingRectangle | FindObjectLimits () |
| Laskee pienimmän alueen, jonka sisälle kaikki kentän oliot mahtuvat. Lisää... | |
| Vector | GetRandomFreePosition (double radius) |
| Palauttaa satunnaisen vapaan kohdan kentän reunojen sisältä. Lisää... | |
| Vector | GetRandomPosition () |
| Palauttaa satunnaisen kohdan kentän reunojen sisältä. Lisää... | |
Julkiset attribuutit | |
| readonly Vector | Center = Vector.Zero |
| Kentän keskipiste. Lisää... | |
Paketin funktiot | |
| Level (Game game) | |
| void | Clear () |
| double | GetBorderThickness () |
Ominaisuudet | |
| double | AmbientLight [get, set] |
| Background | Background [get, set] |
| Kentän taustakuva. Lisää... | |
| Color | BackgroundColor [get, set] |
| Kentän taustaväri. Lisää... | |
| double | Bottom [get] |
| Kentän alareunan y-koordinaatti. Lisää... | |
| BoundingRectangle | BoundingRect [get] |
| Kentän rajaama alue Lisää... | |
| double | Height [get, set] |
| Kentän korkeus. Lisää... | |
| double | Left [get] |
| Kentän vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
| double | Right [get] |
| Kentän oikean reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
| Vector | Size [get, set] |
| Kentän koko (leveys ja korkeus). Lisää... | |
| double | Top [get] |
| Kentän yläreunan y-koordinaatti. Lisää... | |
| double | Width [get, set] |
| Kentän leveys. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| Surface | CreateBorder (Direction direction, double min, double max, int points, double restitution, bool isVisible, Image borderImage, Color borderColor) |
| Surface | CreateBorder (Direction direction, double restitution, bool isVisible, Image borderImage, Color borderColor) |
| PhysicsObject | CreateBorder (double width, double height) |
Yksityiset attribuutit | |
| double | _height = 800 |
| double | _width = 1000 |
| Game | game |
Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 6.
|
package |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 167.
Viittaukset Jypeli.Level.AmbientLight, Jypeli.Level.game, Jypeli.Color.LightBlue ja Jypeli.Vector.Zero.
|
package |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 177.
Viitattu Jypeli.Game.ClearAll().
|
private |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 19.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.Surface.Create(), Jypeli.Level.game ja Jypeli.PhysicsObject.Restitution.
|
private |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 8.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.Surface.Create(), Jypeli.Level.game ja Jypeli.PhysicsObject.Restitution.
Viitattu Jypeli.Level.CreateBorders(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Level.CreateTopBorder() ja Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
|
private |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 368.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.PhysicsObject.CreateStaticObject(), Jypeli.Level.game ja Jypeli.Color.Gray.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | ) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 33.
Viitattu Jypeli.Level.CreateBorders().
| Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | bool | isVisible | ) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 42.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders().
| Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points | ||
| ) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 253.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution | ||
| ) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 242.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution, | ||
| Color | borderColor | ||
| ) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 207.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution, | ||
| Image | borderImage | ||
| ) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 225.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible | ||
| ) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 52.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
| borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 63.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
| borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 79.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateBottomBorder | ( | ) |
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateBottomBorder | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible | ||
| ) |
Lisää kenttään alareunan.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 432.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution, Jypeli.Level.Width, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Angle.Zero.
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateGround | ( | double[] | heights, |
| double | scale | ||
| ) |
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama.
| heights | Y-koordinaatit lueteltuna vasemmalta oikealle. |
| scale | Vakio, jolla jokainen Y-koordinaatti kerrotaan. Hyödyllinen, jos halutaan muuttaa koko maaston korkeutta muuttamatta jokaista pistettä yksitellen. Tavallisesti arvoksi kelpaa 1.0. |
Huomaa, että maastossa ei voi olla kahta pistettä päällekkäin.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 491.
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateGround | ( | double[] | heights, |
| double | scale, | ||
| Image | image | ||
| ) |
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama.
| heights | Y-koordinaatit lueteltuna vasemmalta oikealle. |
| scale | Vakio, jolla jokainen Y-koordinaatti kerrotaan. Hyödyllinen, jos halutaan muuttaa koko maaston korkeutta muuttamatta jokaista pistettä yksitellen. Tavallisesti arvoksi kelpaa 1.0. |
| image | Maastossa käytettävä kuva. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 507.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.game, AdvanceMath.MathHelper.Max(), Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | ) |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 92.
Viitattu Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders().
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | bool | isVisible | ) |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 101.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders().
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points | ||
| ) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 308.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders().
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution | ||
| ) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 265.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution, | ||
| Color | borderColor | ||
| ) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 294.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r ja Jypeli.Direction.Right.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution, | ||
| Image | borderImage | ||
| ) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 278.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r ja Jypeli.Direction.Right.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible | ||
| ) |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 111.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible, | ||
| Color | borderColor | ||
| ) |
Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
| borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 122.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r ja Jypeli.Direction.Right.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible, | ||
| Image | borderImage | ||
| ) |
Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
| borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 150.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r ja Jypeli.Direction.Right.
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateLeftBorder | ( | ) |
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateLeftBorder | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible | ||
| ) |
Lisää kenttään vasemman reunan.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 383.
Viittaukset Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.Level.Height, Jypeli.Level.Left, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution ja Jypeli.Vector.Y.
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateRightBorder | ( | ) |
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateRightBorder | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible | ||
| ) |
Lisää kenttään oikean reunan.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 399.
Viittaukset Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.Level.Height, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution, Jypeli.Level.Right ja Jypeli.Vector.Y.
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateTopBorder | ( | ) |
| PhysicsObject Jypeli.Level.CreateTopBorder | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible | ||
| ) |
Lisää kenttään yläreunan.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 415.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Angle.FromRadians(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution, Jypeli.Level.Top, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | ) |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 161.
Viitattu Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | bool | isVisible | ) |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 170.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points | ||
| ) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 363.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution | ||
| ) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 320.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution, | ||
| Color | borderColor | ||
| ) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 349.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | min, |
| double | max, | ||
| int | points, | ||
| double | restitution, | ||
| Image | borderImage | ||
| ) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| min | Reunan minimipaksuus. |
| max | Reunan maksimipaksuus. |
| points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 333.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible | ||
| ) |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 180.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible, | ||
| Color | borderColor | ||
| ) |
Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
| borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 136.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
| Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | restitution, |
| bool | isVisible, | ||
| Image | borderImage | ||
| ) |
Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
| restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
| isVisible | Reunan näkyvyys true, jos näkyvät reunat, muuten false. |
| borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 191.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
| BoundingRectangle Jypeli.Level.FindObjectLimits | ( | ) |
Laskee pienimmän alueen, jonka sisälle kaikki kentän oliot mahtuvat.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 185.
Viittaukset Jypeli.Game.GetObjectsAboutToBeAdded(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Layers ja Jypeli.Game.ObjectCount.
Viitattu Jypeli.Camera.doZoomToAllObjects().
|
package |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 516.
Viittaukset Jypeli.Level.Width.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Surface.CreateTop() ja Jypeli.Level.CreateTopBorder().
| Vector Jypeli.Level.GetRandomFreePosition | ( | double | radius | ) |
Palauttaa satunnaisen vapaan kohdan kentän reunojen sisältä.
| radius | Säde jonka sisällä ei saa olla olioita |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 246.
Viittaukset Jypeli.Game.GetObjectAt(), Jypeli.Level.GetRandomPosition() ja Jypeli.Game.Instance.
| Vector Jypeli.Level.GetRandomPosition | ( | ) |
Palauttaa satunnaisen kohdan kentän reunojen sisältä.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 236.
Viittaukset Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Left, Jypeli.RandomGen.NextDouble(), Jypeli.Level.Right ja Jypeli.Level.Top.
Viitattu Jypeli.Level.GetRandomFreePosition().
| readonly Vector Jypeli.Level.Center = Vector.Zero |
Kentän keskipiste.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 84.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Surface.CreateTop() ja Jypeli.Level.CreateTopBorder().
|
private |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 78.
Viitattu Jypeli.Level.Level(), Jypeli.Level.CreateBorder() ja Jypeli.Level.CreateGround().
|
getset |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 79.
Viitattu Jypeli.Level.Level() ja Jypeli.Graphics.GetLightingEffect().
|
getset |
|
getset |
|
get |
Kentän alareunan y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 154.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Level.GetRandomPosition(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.ZoomToLevel().
|
get |
|
getset |
Kentän korkeus.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 112.
Viitattu PlatformCharacter2.AddCollisionHandler(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.AbstractTileMap< char >.Execute(), Jypeli.Widgets.Background.FitToLevel(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevel(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelByHeight(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelFull(), Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition(), Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel() ja Jypeli.Camera.Update().
|
get |
Kentän vasemman reunan x-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 130.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Level.GetRandomPosition(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethodCall.Invoke(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.ZoomToLevel().
|
get |
Kentän oikean reunan x-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 138.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Level.GetRandomPosition(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.ZoomToLevel().
|
getset |
Kentän koko (leveys ja korkeus).
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 121.
Viitattu Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel().
|
get |
Kentän yläreunan y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 146.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Level.CreateTopBorder(), Jypeli.Level.GetRandomPosition(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethodCall.Invoke(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.ZoomToLevel().
|
getset |
Kentän leveys.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 103.
Viitattu PlatformCharacter2.AddCollisionHandler(), Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Level.CreateTopBorder(), Jypeli.AbstractTileMap< char >.Execute(), Jypeli.Widgets.Background.FitToLevel(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevel(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelByWidth(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelFull(), Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition(), Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel() ja Jypeli.Camera.Update().