Jypeli  9
The simple game programming library
Widgets.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 namespace Jypeli
2 {
3  public partial class Game
4  {
9  public MessageDisplay MessageDisplay { get; set; }
10 
11  private void addMessageDisplay(bool force = false)
12  {
13  if (MessageDisplay == null)
14  {
17  }
18  else
20 
21  if ( !MessageDisplay.IsAddedToGame || force)
23  }
24 
25  private bool IsJypeliWidget<T>( T obj ) where T : IGameObject
26  {
27  return object.ReferenceEquals( obj, this.MessageDisplay );
28  }
29  }
30 }
Jypeli.Game.IsJypeliWidget< T >
bool IsJypeliWidget< T >(T obj)
Definition: Widgets.cs:25
Jypeli
Definition: Automobile.cs:5
Jypeli.MessageDisplay.Clear
override void Clear()
Poistaa kaikki lisätyt viestit.
Definition: MessageDisplay.cs:271
Jypeli.IGameObject
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Definition: IGameObject.cs:11
Jypeli.Game.MessageDisplay
MessageDisplay MessageDisplay
Viestinäyttö, johon voi laittaa viestejä.
Definition: Widgets.cs:9
Jypeli.MessageDisplay
Definition: MessageDisplay.cs:39
Jypeli.Game.Add
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
Definition: Effects.cs:27
Jypeli.MessageDisplay.BackgroundColor
Color BackgroundColor
Tekstin taustaväri.
Definition: MessageDisplay.cs:97
Jypeli.Color
Väri.
Definition: Color.cs:13
Jypeli.Game.addMessageDisplay
void addMessageDisplay(bool force=false)
Definition: Widgets.cs:11
Jypeli.Color.LightGray
static readonly Color LightGray
Vaalea harmaa.
Definition: Color.cs:698