 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
3 using System.Collections.Generic;
15 private Dictionary<char, Func<GameObject>>
oldLegend =
new Dictionary<char, Func<GameObject>>();
18 protected override char Null
27 public Func<GameObject>
this[
char c]
72 assetName =
"Content/" + assetName;
97 public void Insert(
double tileWidth,
double tileHeight )
100 int width =
tiles.GetLength( 1 );
101 int height =
tiles.GetLength( 0 );
106 for (
int y = height - 1; y >= 0; y-- )
108 for (
int x = 0; x < width; x++ )
110 char symbol =
tiles[y, x];
113 Func<GameObject> create =
oldLegend[symbol];
115 o.X = game.
Level.
Left + ( x * tileWidth ) + ( tileWidth / 2 );
116 o.Y = game.
Level.
Top - ( y * tileHeight ) - ( tileHeight / 2 );
123 #if !WINDOWS_STOREAPP
132 var tileBuffer =
new List<char[]>();
134 using (StreamReader input = File.OpenText(path))
137 while ( ( line = input.ReadLine() ) != null )
139 tileBuffer.Add( line.ToCharArray() );
150 var tileBuffer =
new List<char[]>();
152 for (
int i = 0; i < lines.Length; i++ )
155 tileBuffer.Add(lines[i].ToCharArray());
164 int finalWidth = list.Max(cs => cs.Length);
166 char[,]
tiles =
new char[list.Count, finalWidth];
168 for (
int y = 0; y < list.Count; y++)
170 char[] row = list.ElementAt(y);
172 for (
int x = 0; x < row.Length; x++)
174 tiles[y, x] = row[x];
double Height
Kentän korkeus.
void Insert()
Asettaa oliot kenttään aiemmin annettujen merkkien perusteella.
double Width
Kentän leveys.
static string[] textExtensions
static TileMap FromFile(string path)
Lukee ruutukentän tiedostosta.
Dictionary< char, Func< GameObject > > oldLegend
static string FileExtensionCheck(string file, string[] extensions)
Etsii millä päätteellä annettu tiedosto löytyy
TileMap(char[,] tiles)
Luo uuden ruutukartan.
double Top
Kentän yläreunan y-koordinaatti.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static char[,] ReadFromStringArray(string[] lines)
void Add(Light light)
Lisää valon peliin. Nykyisellään valoja voi olla ainoastaan yksi kappale. Toistaiseksi ei tuettu Wind...
Ruutukartta, jonka avulla olioita voidaan helposti asettaa tasavälein ruudukkoon. Ruutukartta koostuu...
static TileMap FromLevelAsset(string assetName)
Lukee ruutukentän Content-projektin tekstitiedostosta.
static char[,] ReadFromFile(string path)
Lukee kentän ruudut tiedostosta.
void Insert(double tileWidth, double tileHeight)
Asettaa oliot kenttään aiemmin annettujen merkkien perusteella.
static TileMap FromStringArray(string[] lines)
Lukee ruutukentän merkkijonotaulukosta.
static char[,] ListToArray(List< char[]> list)
double Left
Kentän vasemman reunan x-koordinaatti.
Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject-olioita.
Level Level
Aktiivinen kenttä.