 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
30 using System.ComponentModel;
73 if (
_owner == value )
return;
76 if ( prevOwner !=
null )
OnRemove( prevOwner );
77 if ( value !=
null )
OnAdd( value );
99 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
108 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
117 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
127 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
136 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
virtual void OnAddToGame()
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty pe...
virtual void OnRemove(IGameObject prevOwner)
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.
Action< Brain > Updated
Tapahtuu kun aivoja päivitetään.
IGameObject Owner
Aivojen haltija.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
virtual void OnAdd(IGameObject newOwner)
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
virtual void OnCollision(IGameObject target)
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan meth...
static readonly Brain None
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta.
bool Active
Aivot käytössä tai pois käytöstä.
virtual void Update(Time time)
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa meth...