 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
31 using System.Collections.Generic;
65 protected static readonly ChangePredicate<ControllerState>
AlwaysTrigger
66 = delegate {
return true; };
67 protected static readonly ChangePredicate<ControllerState>
NeverTrigger
68 = delegate {
return false; };
76 public ControllerState
PrevState {
get;
protected set; }
102 protected Listener AddListener( ChangePredicate<ControllerState> rule, Control control,
string controlName,
string helpText, Delegate handler, params
object[] args )
120 foreach ( var l
in listeners )
122 if ( predicate( l ) )
125 listeners.Remove( l );
126 disabledListeners.
Add( l );
137 foreach ( var l
in disabledListeners )
139 if ( predicate( l ) )
143 disabledListeners.Remove( l );
154 Disable( l => l.Control.Equals( c ) );
163 Enable( l => l.Control.Equals( c ) );
184 foreach ( var l
in listeners )
186 if ( l.ControlName !=
null && l.HelpText !=
null )
187 yield
return String.Format(
"{0} - {1}", l.ControlName, l.HelpText );
Ohjaintapahtumien kuuntelija.
static Time Time
Peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja kuinka kaua...
IEnumerable< string > GetHelpTexts()
Palauttaa asetettujen kuuntelijoiden ohjetekstit.
void Update()
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia.
void Clear()
Poistaa kaikki kuuntelijat.
static readonly ChangePredicate< ControllerState > NeverTrigger
void DisableAll()
Poistaa kaikki kontrollit käytöstä.
ControllerState PrevState
Viimeisin tila.
abstract ControllerState GetState()
Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
ControllerState CurrentState
Nykyinen tila.
Listener AddListener(ChangePredicate< ControllerState > rule, Control control, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
void Enable(Control c)
Ottaa kontrollin takaisin käyttöön.
void Disable(Predicate< Listener< ControllerState, Control >> predicate)
Poistaa tietyt kuuntelutapahtumat käytöstä.
void Enable(Predicate< Listener< ControllerState, Control >> predicate)
Ottaa käytöstä poistetun kontrollin takaisin käyttöön.
void Disable(Control c)
Poistaa kontrollin käytöstä.
SynchronousList< Listener< ControllerState, Control > > disabledListeners
void EnableAll()
Ottaa takaisin käyttöön kaikki Disable-metodilla poistetut kontrollit.
static readonly ChangePredicate< ControllerState > AlwaysTrigger
SynchronousList< Listener< ControllerState, Control > > listeners
Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan....
void ForEach(Action< T > action)
Suorittaa annetun toimenpiteen kaikille (nykyisille) listan alkioille.
void Update(Time time)
Lisää ja poistaa jonossa olevat elementit sekä kutsuu niiden Update-metodia.
ListenContext ControlContext
Pelin pääohjainkonteksti.