Jypeli
5
The simple game programming library
Destroyable.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1
using
System
;
2
3
namespace
Jypeli
4
{
8
public
interface
Destroyable
9
{
10
bool
IsDestroyed
{
get
; }
11
event
Action
Destroyed
;
12
void
Destroy
();
13
}
14
18
public
interface
DelayedDestroyable
:
Destroyable
19
{
20
bool
IsDestroying {
get
; }
21
event
Action
Destroying
;
22
}
23
}
System
Jypeli.DelayedDestroyable
Rajapinta olioille, joiden tuhoaminen kestää seuraavaan päivitykseen.
Definition:
Destroyable.cs:18
Jypeli.Destroyable.Destroyed
Action Destroyed
Definition:
Destroyable.cs:11
Jypeli
Jypeli.Destroyable.IsDestroyed
bool IsDestroyed
Definition:
Destroyable.cs:10
Jypeli.DelayedDestroyable.Destroying
Action Destroying
Definition:
Destroyable.cs:21
Jypeli.Destroyable.Destroy
void Destroy()
Jypeli.Destroyable
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
Definition:
Destroyable.cs:8
Jypeli
GameObjects
Destroyable.cs
Generoinut projektille Jypeli Fri Sep 15 2017 21:57:25
1.8.13