12 private double _speed = 50;
13 private double _jumpSpeed = 200;
14 private bool _fallsOffPlatforms =
false;
15 private bool _triesToJump =
false;
16 private Vector lastJumpingPosition;
25 get {
return _jumpSpeed; }
26 set { _jumpSpeed = value; }
34 get {
return _speed; }
35 set { _speed = value; }
43 get {
return _fallsOffPlatforms; }
44 set { _fallsOffPlatforms = value; }
52 get {
return _triesToJump; }
53 set { _triesToJump = value; }
78 base.OnCollision( target );
90 double yTolerance = 10.0;
91 double xTolerance = 10.0;
93 PlatformCharacter pc = this.
Owner as PlatformCharacter;
101 if ((pc.
Position - lastJumpingPosition).Magnitude < 1)
112 if(!_fallsOffPlatforms)
114 _fallsOffPlatforms =
true;
126 if (_triesToJump && Math.Abs(pc.
Velocity.
X) < xTolerance) this.
Speed *= -1;
129 if (!_triesToJump && Math.Abs(pc.
Velocity.
X) < xTolerance) this.
Speed *= -1;
override void Stop()
Pysäyttää olion.
Vector Velocity
Olion nopeus.
Peliolio, joka noudattaa fysiikkamoottorin määräämiä fysiikan lakeja. Voidaan kuitenkin myös laittaa ...
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
static void SingleShot(double seconds, Action onTimeout)
Kutsuu aliohjelmaa onTimeout annetun ajan kuluttua. Ajastin luodaan automaattisesti.
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
override Vector Position
Olion paikka koordinaatistossa. Käsittää sekä X- että Y-koordinaatin.
static Direction Right
Suunta oikealle.
IGameObject Owner
Aivojen haltija.