30 using System.ComponentModel;
47 private bool active =
true;
54 get {
return active; }
55 set { active = value; }
70 get {
return _owner; }
73 if ( _owner == value )
return;
76 if ( prevOwner != null )
OnRemove( prevOwner );
77 if ( value != null )
OnAdd( value );
81 internal void AddToGameEvent()
91 if ( Updated != null )
Updated(
this );
99 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
108 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
117 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
127 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
136 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
static readonly Brain None
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta.
virtual void OnAddToGame()
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty pe...
virtual void OnCollision(IGameObject target)
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan meth...
virtual void OnAdd(IGameObject newOwner)
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
bool Active
Aivot käytössä tai pois käytöstä.
Action< Brain > Updated
Tapahtuu kun aivoja päivitetään.
virtual void OnRemove(IGameObject prevOwner)
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
virtual void Update(Time time)
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa meth...
IGameObject Owner
Aivojen haltija.