Jypeli  5
The simple game programming library
Time.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using System;
2 
3 #if JYPELI
4 using Microsoft.Xna.Framework;
5 #endif
6 
7 
8 namespace Jypeli
9 {
13  public struct Time
14  {
15  public static readonly Time Zero = new Time();
16 
17  private TimeSpan _upd;
18  private TimeSpan _start;
19 
23  public TimeSpan SinceLastUpdate
24  {
25  get { return _upd; }
26  }
27 
31  public TimeSpan SinceStartOfGame
32  {
33  get { return _start; }
34  }
35 
41  internal Time( TimeSpan fromUpdate, TimeSpan fromStart )
42  {
43  _upd = fromUpdate;
44  _start = fromStart;
45  }
46 
47 #if JYPELI
48 
53  internal Time( GameTime gameTime )
54  : this( gameTime.ElapsedGameTime, gameTime.TotalGameTime )
55  {
56  }
57 
58  internal void Advance( GameTime gameTime )
59  {
60  _upd = gameTime.ElapsedGameTime;
61  _start += gameTime.ElapsedGameTime;
62  }
63 #endif
64 
65  }
66 }
TimeSpan SinceStartOfGame
Aika joka on kulunut pelin alusta.
Definition: Time.cs:32
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
Definition: Time.cs:24
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
Definition: Time.cs:13
static readonly Time Zero
Definition: Time.cs:15