38 internal static readonly Coefficients DefaultCoefficients =
new Coefficients( 0.5, 0.4, 0.4 );
46 get {
return Body.Coefficients.StaticFriction; }
47 set {
Body.Coefficients.StaticFriction = value; }
56 get {
return Body.Coefficients.DynamicFriction; }
57 set {
Body.Coefficients.DynamicFriction = value; }
67 get {
return Body.Coefficients.Restitution; }
68 set {
Body.Coefficients.Restitution = value; }
Peliolio, joka noudattaa fysiikkamoottorin määräämiä fysiikan lakeja. Voidaan kuitenkin myös laittaa ...
double Restitution
Olion kimmoisuus. Arvo välillä 0.0-1.0. Arvolla 1.0 olio säilyttää kaiken vauhtinsa törmäyksessä...
Body Body
Fysiikkamoottorin käyttämä tietorakenne.
double StaticFriction
Lepokitka. Liikkeen alkamista vastustava voima, joka ilmenee kun olio yrittää lähteä liikkeelle toise...
double KineticFriction
Liikekitka. Liikettä vastustava voima joka ilmenee kun kaksi oliota liikkuu toisiaan vasten (esim...