31 using System.Collections.Generic;
81 return ( (XnaHingeJoint)innerJoint ).Softness;
83 return ( (XnaFixedHinge)innerJoint ).Softness;
85 throw new ArgumentException(
"Invalid type for inner joint: " + innerJoint.GetType() );
94 throw new ArgumentException(
"Invalid type for inner joint: " + innerJoint.GetType() );
118 Vector2D pos =
new Vector2D( axlePosition.
X, axlePosition.
Y );
122 pivot = axlePosition;
133 Vector2D pos =
new Vector2D( axlePosition.
X, axlePosition.
Y );
137 pivot = axlePosition;
157 internal void DelayedAddJoint()
174 get {
return innerJoint.Lifetime.IsExpired; }
187 innerJoint.Lifetime.IsExpired =
true;
bool IsAddedToGame
Onko olio lisätty peliin.
AxleJoint(PhysicsObject obj, Vector axlePosition)
Luo uuden akseliliitoksen olion ja pisteen välille.
AxleJoint(PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject)
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille. Liitos sijoitetaan toisen olion keskipisteeseen.
AxleJoint(PhysicsObject obj)
Kiinnittää olion akselilla pelikenttään.
Peliolio, joka noudattaa fysiikkamoottorin määräämiä fysiikan lakeja. Voidaan kuitenkin myös laittaa ...
bool IsDestroyed
Onko liitos tuhottu.
PhysicsObject Object2
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen)
Saranaliitos kahden olion välille.
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
Action Destroyed
Tapahtuu kun liitos on tuhottu.
Physics2DDotNet.Joints.HingeJoint XnaHingeJoint
double Softness
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa.
PhysicsObject Object1
Ensimmäinen olio.
Action AddedToGame
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin.
AxleJoint(PhysicsObject firstObject, PhysicsObject secondObject, Vector axlePosition)
Luo uuden akseliliitoksen kahden olion välille.
Body Body
Fysiikkamoottorin käyttämä tietorakenne.
Kantaluokka fysiikkapeleille.
override Vector Position
Olion paikka koordinaatistossa. Käsittää sekä X- että Y-koordinaatin.
Physics2DDotNet.Joints.FixedHingeJoint XnaFixedHinge
void Destroy()
Tuhoaa liitoksen.
Vector AbsolutePosition
Olion absoluuttinen paikka pelimaailmassa. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio...
Vector AxlePoint
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit.
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.