Jypeli 10
The simple game programming library
IPhysicsObject.cs tiedostoreferenssi

Siirry tämän tiedoston lähdekoodiin.

Luokat

interface  Jypeli.IPhysicsObject
 Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. Lisää...
 
interface  Jypeli.IPhysicsObjectInternal
 Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...
 

Nimiavaruudet

namespace  Jypeli
 

Funktiot

delegate void Jypeli.AdvancedCollisionHandler< O, T > (O collidingObject, T otherObject, Collision collision)
 Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ottaa yhden Lisää...
 
delegate void Jypeli.CollisionHandler< O, T > (O collidingObject, T otherObject)
 Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ottaa yhden Lisää...