1using Microsoft.Xna.Framework;
2using Microsoft.Xna.Framework.Input.Touch;
116 : base( position, movement )
119 this._position2 = position2;
120 this._movement2 = movement2;
124 : this( sample.
GestureType, sample.Position, sample.Delta, sample.Position2, sample.Delta2 )
System.Numerics.Vector2 Vector2
double ZoomFactor
Kameran zoomauskerroin. Oletuksena 1.0. Mitä suurempi zoomauskerroin, sitä lähempänä kamera on (esim ...
Vector ScreenToWorld(Vector point)
Muuntaa annetun pisteen ruutukoordinaateista maailmankoordinaatteihin.
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
GestureType GestureType
Kosketuseleen tyyppi.
Vector ScreenDistanceAfter
Sormien etäisyysvektori ruudulla eleen lopussa.
Vector WorldDistanceBefore
Sormien etäisyysvektori maailmassa eleen alussa.
Vector ScreenDistanceBefore
Sormien etäisyysvektori ruudulla eleen alussa.
Vector MovementOnScreen2
Kosketuksen liike ruudulla.
Gesture(GestureSample sample)
Vector MovementOnWorld2
Kosketuksen liike pelimaailmassa.
Vector PositionOnScreen2
Kosketuksen paikka ruudulla.
Vector WorldDistanceAfter
Sormien etäisyysvektori maailmassa eleen lopussa.
Gesture(GestureType type, Vector2 position, Vector2 movement, Vector2 position2, Vector2 movement2)
Vector PositionOnWorld2
Kosketuksen paikka pelimaailmassa.
Angle Rotation
Kiertokulma.
Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin....
Vector ViewportSize
Näytön todellinen koko.
Matrix GetScreenTransform()
Palauttaa transformaatiomatriisin jolla voi ottaa huomioon ruudun kokoon, kiertoon ja paikkaan tehdyt...
static Vector FromXnaCoords(Vector2 position, Vector screenSize, Vector objectSize)
Muuntaa XNA:n ruutukoordinaateista Jypelin ruutukoordinaateiksi.
Kosketuspaneelin kosketus.
Vector MovementOnScreen
Kosketuksen liike ruudulla.
Vector MovementOnWorld
Kosketuksen liike pelimaailmassa.
Vector PositionOnWorld
Kosketuksen paikka pelimaailmassa.
Vector PositionOnScreen
Kosketuksen paikka ruudulla.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
Vector Transform(Matrix matrix)
Kertoo vektorin matriisilla.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.