Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.YesNoWindow luokkareferenssi

Ikkuna, joka kysyy käyttäjältä kyllä tai ei -kysymyksen. Lisää...

Luokan Jypeli.YesNoWindow luokkakaavio
Jypeli.MultiSelectWindow Jypeli.Window Jypeli.Widget

Julkiset jäsenfunktiot

 YesNoWindow (string question)
 Luo uuden kyselyikkunan. Lisää...
 
 YesNoWindow (string question, string yesString, string noString)
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.MultiSelectWindow
 MultiSelectWindow (string question, params string[] buttonTexts)
 Luo uuden monivalintaikkunan. Lisää...
 
void AddItemHandler (int item, Action handler)
 
void AddItemHandler< T1 > (int item, Action< T1 > handler, T1 p1)
 
void AddItemHandler< T1, T2 > (int item, Action< T1, T2 > handler, T1 p1, T2 p2)
 
void AddItemHandler< T1, T2, T3 > (int item, Action< T1, T2, T3 > handler, T1 p1, T2 p2, T3 p3)
 
void RemoveItemHandler (int item, Action handler)
 
void SetButtonColor (Color color)
 
void SetButtonTextColor (Color color)
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Window
 Window ()
 Alustaa uuden ikkunan. Lisää...
 
 Window (double width, double height)
 Alustaa uuden ikkunan. Lisää...
 
void Close ()
 Sulkee ikkunan. Lisää...
 
delegate void WindowHandler (Window sender)
 Ikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget
 Widget (Animation animation)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height, Shape shape)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (ILayout layout)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
void Draw (Matrix parentTransformation)
 
virtual void Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation)
 
void InitControl ()
 

Tapahtumat

Action No
 Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "ei"-vaihtoehdon. Lisää...
 
Action Yes
 Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "kyllä"-vaihtoehdon. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.MultiSelectWindow
Action< int > ItemSelected
 Tapahtuma joka tapahtuu kun nappia painetaan. Ottaa parametrikseen painonapin indeksin (alkaen nollasta). Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Window
WindowHandler Closed
 Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapahtuu aiheuttaa StackOverflown. TODO: ClearAll ei tyhjennä HighScoreWindowia oikein. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void AddControls ()
 
void OnNo ()
 
void OnYes ()
 

Additional Inherited Members

- Julkiset attribuutit inherited from Jypeli.MultiSelectWindow
Label QuestionLabel
 Kysymys. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Window
override Vector GetMaximumSize ()
 Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget
virtual void DrawChildObjects (ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation)
 
- Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget
List< ListenerassociatedListeners = new List<Listener>()
 Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.MultiSelectWindow
PushButton[] Buttons [get, private set]
 Painonappulat järjestyksessä. Lisää...
 
override Color Color [get, set]
 Nappulan oletusväri. Lisää...
 
int DefaultCancel [get, set]
 Mitä valitaan kun käyttäjä painaa esc tai takaisin-näppäintä. Laittomalla arvolla (esim. negatiivinen) em. näppäimistä ei tapahdu mitään. Lisää...
 
Font Font [get, set]
 Fontti. Lisää...
 
bool RememberSelection [get, set]
 Muistetaanko missä kohtaa kursori oli viime kerralla kun ikkuna näytettiin. Lisää...
 
PushButtonSelectedButton [get]
 Valittu nappula. Lisää...
 
int SelectedIndex [get, set]
 Kuinka mones nappula on valittuna (alkaa nollasta) Lisää...
 
Color SelectionColor [get, set]
 Valitun nappulan väri. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Window
Color ActiveColor [get, set]
 Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen. Lisää...
 
override Color Color [get, set]
 Ikkunan väri. Lisää...
 
Color InactiveColor [get, set]
 Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget
Color BorderColor [get, set]
 Reunojen väri. Lisää...
 
bool CapturesMouse [get, protected set]
 
ListenContext ControlContext [get]
 
bool IsCapturingMouse [get]
 
bool IsModal [get, set]
 Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Ikkuna, joka kysyy käyttäjältä kyllä tai ei -kysymyksen.

Määrittely tiedoston YesNoWindow.cs rivillä 37.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ YesNoWindow() [1/2]

Jypeli.YesNoWindow.YesNoWindow ( string  question)

Luo uuden kyselyikkunan.

Parametrit
questionKysymys

Määrittely tiedoston YesNoWindow.cs rivillä 63.

◆ YesNoWindow() [2/2]

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddControls()

void Jypeli.YesNoWindow.AddControls ( )
private

◆ OnNo()

void Jypeli.YesNoWindow.OnNo ( )
private

Määrittely tiedoston YesNoWindow.cs rivillä 54.

Viittaukset Jypeli.YesNoWindow.No.

Viitattu Jypeli.YesNoWindow.YesNoWindow().

◆ OnYes()

void Jypeli.YesNoWindow.OnYes ( )
private

Määrittely tiedoston YesNoWindow.cs rivillä 49.

Viittaukset Jypeli.YesNoWindow.Yes.

Viitattu Jypeli.YesNoWindow.YesNoWindow().

Tapahtumien dokumentaatio

◆ No

Action Jypeli.YesNoWindow.No

Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "ei"-vaihtoehdon.

Määrittely tiedoston YesNoWindow.cs rivillä 47.

Viitattu Jypeli.YesNoWindow.OnNo().

◆ Yes

Action Jypeli.YesNoWindow.Yes

Tapahtuu kun käyttäjä valitsee "kyllä"-vaihtoehdon.

Määrittely tiedoston YesNoWindow.cs rivillä 42.

Viitattu Jypeli.Game.ConfirmExit() ja Jypeli.YesNoWindow.OnYes().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: