 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon. 1 using System.ComponentModel;
6 public partial class Game
61 foreach ( var layer
in Layers )
64 layer.Objects.Update( time, o => o is
Widget );
83 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
84 protected override void Update( GameTime gameTime )
89 base.Update( gameTime );
96 if (IsActive && !VirtualKeyboard.Visible)
109 this.
Update( currentTime );
118 base.Update( gameTime );
static void ClearAll()
Poistaa kaikki ajastimet.
static Time Time
Peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja kuinka kaua...
bool IsPaused
Onko peli pysähdyksissä.
bool loadContentHasBeenCalled
override void Update(GameTime gameTime)
void UpdateDebugScreen(Time time)
void UpdateHandlers(Time time)
Kutsuu tapahtumankäsittelijöitä.
void ClearTimers()
Poistaa kaikki ajastimet.
Kamera. Määrittää mikä osa pelitasosta on kerralla näkyvissä.
void ExecutePendingActions()
static void UpdateAll(Time time)
void Update(Time time)
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään.
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
void Pause()
Asettaa pelin pauselle, tai jatkaa peliä. Toimii samoin kuin IsPaused-ominaisuus
virtual void PausedUpdate(Time time)
Ajetaan Updaten sijaan kun peli on pysähdyksissä.
Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin.
virtual void Update(Time time)
Ajetaan kun pelin tilannetta päivitetään. Päivittämisen voi toteuttaa perityssä luokassa toteuttamall...
SynchronousList< Layer > Layers
Kerrokset, joilla pelioliot viihtyvät.
static Time RealTime
Todellinen peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja ...
void UpdateControls(Time gameTime)
static Time currentRealTime