 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
2 using System.Collections.Generic;
12 private List<Operation>
operations =
new List<Operation>();
16 get {
return ( Value - MinValue ) / ( MaxValue - MinValue ); }
17 set { Value = MinValue + value * ( MaxValue - MinValue ); }
21 : base( defaultValue, 0.0, double.MaxValue )
25 public DoubleMeter(
double defaultValue,
double minValue,
double maxValue)
26 : base(defaultValue,minValue, maxValue)
Mittari, joka mittaa erityyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge.
Mittari, joka mittaa double-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGa...
Action Stopped
Tapahtuu kun tehtävä pysäytetään Stop-metodilla.
DoubleMeter(double defaultValue)
override double GetMinValue()
void MultiplyValue(double multiplier)
Kertoo mittarin arvon jollakin. Sama kuin Value-ominaisuuden kertominen, mutta helpompi käyttää ta...
Operation AddOverTime(double change, double seconds)
Lisää tietyn summan mittariin tasaisesti tietyn ajan sisällä.
void Stop()
Pysäyttää AddOverTime-metodilla tehtävät lisäykset mittariin.
Action Finished
Tapahtuu kun tehtävä valmistuu. Ei tapahdu, jos tehtävä keskeytetään Stop-aliohjelmalla.
List< Operation > operations
override double GetMaxValue()
void AddValue(double change)
Lisää jotain mittarin arvoon. Sama kuin Value-ominaisuuteen lisääminen, mutta helpompi käyttää...
DoubleMeter(double defaultValue, double minValue, double maxValue)
override double RelativeValue
Tehtävä mittarin arvon kasvattamiselle.
Operation AddOverTime(double change, double seconds, Action onComplete)
Lisää tietyn summan mittariin tasaisesti tietyn ajan sisällä.
override double GetValue()