Siirry tämän tiedoston lähdekoodiin.
|
| interface | IPhysicsObject |
| | Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. Lisää...
|
| |
| interface | IPhysicsObjectInternal |
| | Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...
|
| |
|
| delegate void | CollisionHandler< O, T > (O collidingObject, T otherObject) |
| | Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ja se ottaa yhden Lisää...
|
| |