Jypeli 4
The simple game programming library
Luokat
Jypeli::Assets nimiavaruusreferenssi

Luokat

class  Automobile
 Auto. Lisää...
class  AbstractMoverBrain
class  FollowerBrain
 Aivot, joiden tehtävänä on laittaa omistajansa seuraamaan jotakin kohdetta. Lisää...
class  RandomMoverBrain
 Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen. Lisää...
class  DriverBrain
 Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa. Lisää...
class  ComputerDriverBrain
 Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen. Lisää...
class  Explosion
 Räjähdys. Lisää...
class  PathFollowerBrain
 Aivot, jotka seuraavat annettua polkua. Lisää...
class  PlatformWandererBrain
 Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää...
class  Projectile
 Ammus. Lisää...
class  TagFollowerBrain
 Laittaa omistajansa seuraamaan oliota, jolla on tietty Tag-arvo. Jos olioita on useita, lähdetään seuraamaan lähintä. Lisää...
class  Tank
 Yksinkertainen tankki eli panssarivaunu. Lisää...
class  Weapon
 Ase. Lisää...
class  Cannon
 Yksinkertainen tykki, joka ampuu kuulia tai muuta ammuksia. Lisää...
class  AssaultRifle
 Rynnäkkökivääri. Lisää...
class  PlasmaCannon
 Plasmatykki. Lisää...
class  LaserGun
 Lasertykki. Lisää...
class  CannonBall
 Tykinkuula. Lisää...
class  Bullet
 Luoti. Lisää...
class  Grenade
 Kranaatti. Lisää...
class  ClusterGrenade
 Rypälepommi. Hajoaa räjähtäessään pienempiin osiin, jotka voivat edelleen räjähtää pienempiin osiin. Lisää...
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat