Jypeli 4
The simple game programming library
|
Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain
-luokkaa.
Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds) | |
Alustaa uudet ajajan aivot. | |
override void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. | |
Ominaisuudet | |
List< PhysicsObject > | Checkpoints [get, set] |
Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. | |
PhysicsObject | NextCheckpoint [get] |
Seuraava tarkistuspiste. | |
IntMeter | RoundsDriven [get, set] |
Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. | |
IntMeter | CheckpointsPassed [get, set] |
Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. |
Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain
-luokkaa.
DriverBrain | ( | List< PhysicsObject > | checkpoints, |
int | rounds | ||
) | [inline] |
Alustaa uudet ajajan aivot.
checkpoints | Tarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava. |
rounds | Kierrosten määrä. |
override void OnCollision | ( | IGameObject | target | ) | [inline, virtual] |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.
target | Toinen törmääjä. |
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
List<PhysicsObject> Checkpoints [get, set] |
Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi.
IntMeter CheckpointsPassed [get, set] |
Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella.
PhysicsObject NextCheckpoint [get] |
Seuraava tarkistuspiste.
IntMeter RoundsDriven [get, set] |
Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia.