Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Staattiset suojellut attribuutit
Projectile luokkareferenssi

Ammus. Lisää...

Luokan Projectile luokkakaavio
PhysicsObject GameObject IPhysicsObject GameObjectBase IGameObjectInternal IGameObject Tagged IGameObject Tagged Destroyable Updatable Tagged Destroyable Updatable Bullet CannonBall Grenade ClusterGrenade

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

 Projectile (double radius, double mass, string imageName)
 Alustaa uuden pyöreän ammuksen kuvan kanssa.
 Projectile (double radius, double mass, Color color)
 Alustaa uuden pyöreän ammuksen värin kanssa.
 Projectile (double width, double height, double mass, string imageName)
 Alustaa uuden nelikulmaisen ammuksen kuvan kanssa.
 Projectile (double width, double height, double mass, Color color)
 Alustaa uuden nelikulmaisen ammuksen värin kanssa.

Staattiset suojellut attribuutit

static Image commonImage = null

Yksityiskohtainen selite

Ammus.


Rakentajien & purkajien dokumentaatio

Projectile ( double  radius,
double  mass,
string  imageName 
) [inline]

Alustaa uuden pyöreän ammuksen kuvan kanssa.

Projectile ( double  radius,
double  mass,
Color  color 
) [inline]

Alustaa uuden pyöreän ammuksen värin kanssa.

Projectile ( double  width,
double  height,
double  mass,
string  imageName 
) [inline]

Alustaa uuden nelikulmaisen ammuksen kuvan kanssa.

Projectile ( double  width,
double  height,
double  mass,
Color  color 
) [inline]

Alustaa uuden nelikulmaisen ammuksen värin kanssa.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat