Jypeli 4
The simple game programming library
|
Aivot, joiden tehtävänä on laittaa omistajansa seuraamaan jotakin kohdetta. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
FollowerBrain () | |
Luo aivot. | |
FollowerBrain (GameObject target) | |
Luo aivot ja asettaa ne seuraamaan kohdetta. | |
FollowerBrain (GameObject target, double speed) | |
Luo aivot ja asettaa ne seuraamaan kohdetta tietyllä nopeudella. | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. | |
Ominaisuudet | |
GameObject | Target [get, set] |
Kohde, jota seurataan. | |
double | TargetCloseDistance [get, set] |
Etäisyys, jolloin ollaan lähellä kohdetta. | |
bool | StopWhenTargetClose [get, set] |
Pysähdytäänkö, kun ollaan lähellä kohdetta. | |
bool | FollowAlways [get, set] |
Seuraako kohdetta aina, riippumatta etäisyydestä. | |
double | TargetFollowDistance [get, set] |
Etäisyys kohteeseen. Jos tämä tai alle, niin jolloin aletaan seuraamaan kohdetta. | |
Tapahtumat | |
EventHandler | TargetClose |
Tapahtuma, joka suoritetaan, kun ollaan tarpeeksi lähellä seurattavaa. |
Aivot, joiden tehtävänä on laittaa omistajansa seuraamaan jotakin kohdetta.
FollowerBrain | ( | ) | [inline] |
Luo aivot.
FollowerBrain | ( | GameObject | target | ) | [inline] |
Luo aivot ja asettaa ne seuraamaan kohdetta.
target | Seurattava olio. |
FollowerBrain | ( | GameObject | target, |
double | speed | ||
) | [inline] |
Luo aivot ja asettaa ne seuraamaan kohdetta tietyllä nopeudella.
target | Seurattava olio. |
speed | Nopeus. |
override void Update | ( | Time | time | ) | [inline, protected, virtual] |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä.
Uudelleentoteuttaa luokan Brain.
bool FollowAlways [get, set] |
Seuraako kohdetta aina, riippumatta etäisyydestä.
true
jos seuraa; jos ei, niin false
.
bool StopWhenTargetClose [get, set] |
Pysähdytäänkö, kun ollaan lähellä kohdetta.
true
jos pysähdytään; jos ei, niin false
.
GameObject Target [get, set] |
Kohde, jota seurataan.
Kohde.
double TargetCloseDistance [get, set] |
Etäisyys, jolloin ollaan lähellä kohdetta.
Etäisyys.
double TargetFollowDistance [get, set] |
Etäisyys kohteeseen. Jos tämä tai alle, niin jolloin aletaan seuraamaan kohdetta.
EventHandler TargetClose |
Tapahtuma, joka suoritetaan, kun ollaan tarpeeksi lähellä seurattavaa.