Jypeli 4
The simple game programming library
|
Yksinkertainen tankki eli panssarivaunu. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Tank (double width, double height) | |
Alustaa uuden tankin. | |
override void | Destroy () |
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. | |
void | Accelerate (double power) |
Kiihdyttää tankkia. | |
void | Shoot (double power) |
Ampuu halutulla voimalla. | |
void | Shoot () |
Ampuu tankin tykillä, jos ammuksia on vielä jäljellä. | |
Ominaisuudet | |
override Vector | Size [get, set] |
Tankin koko. Tätä ei voi muuttaa. | |
IntMeter | HitPoints [get] |
Tankin osumapisteet. Kun nämä menevät nollaan, tankki hajoaa. | |
IntMeter | Ammo [get] |
Ammusten määrä. | |
Cannon | Cannon [get] |
Tankin piippu. |
Yksinkertainen tankki eli panssarivaunu.
Tank | ( | double | width, |
double | height | ||
) | [inline] |
Alustaa uuden tankin.
void Accelerate | ( | double | power | ) | [inline] |
Kiihdyttää tankkia.
power | Teho välillä -1.0 -1.0 |
override void Destroy | ( | ) | [inline, virtual] |
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä.
Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.
void Shoot | ( | double | power | ) | [inline] |
Ampuu halutulla voimalla.
power | Voima. |
void Shoot | ( | ) | [inline] |
Ampuu tankin tykillä, jos ammuksia on vielä jäljellä.
IntMeter Ammo [get] |
Ammusten määrä.
IntMeter HitPoints [get] |
Tankin osumapisteet. Kun nämä menevät nollaan, tankki hajoaa.
override Vector Size [get, set] |
Tankin koko. Tätä ei voi muuttaa.
Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.