Jypeli 4
The simple game programming library
|
Rypälepommi. Hajoaa räjähtäessään pienempiin osiin, jotka voivat edelleen räjähtää pienempiin osiin. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
ClusterGrenade (double radius, int cl) | |
Alustaa uuden rypälepommin. | |
override void | Explode () |
Räjäyttää kranaatin sirpaleiksi. | |
Ominaisuudet | |
int | NumberOfClusters [get, set] |
Sirpaleiden määrä, joka räjähdyksestä syntyy. | |
Angle | ClusterDirection [get, set] |
Sirpaleiden hajontasuunta. | |
double | ClusterArc [get, set] |
Sirpaleiden hajontakaari. |
Rypälepommi. Hajoaa räjähtäessään pienempiin osiin, jotka voivat edelleen räjähtää pienempiin osiin.
ClusterGrenade | ( | double | radius, |
int | cl | ||
) | [inline] |
Alustaa uuden rypälepommin.
radius | Säde. |
cl | Kuinka monta kertaa rypäleet hajoavat edelleen. Kuitenkin vähintään yhden kerran. |
override void Explode | ( | ) | [inline, virtual] |
Räjäyttää kranaatin sirpaleiksi.
Uudelleentoteuttaa luokan Grenade.
double ClusterArc [get, set] |
Sirpaleiden hajontakaari.
Angle ClusterDirection [get, set] |
Sirpaleiden hajontasuunta.
int NumberOfClusters [get, set] |
Sirpaleiden määrä, joka räjähdyksestä syntyy.