Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Ominaisuudet
ClusterGrenade luokkareferenssi

Rypälepommi. Hajoaa räjähtäessään pienempiin osiin, jotka voivat edelleen räjähtää pienempiin osiin. Lisää...

Luokan ClusterGrenade luokkakaavio
Grenade Projectile PhysicsObject GameObject IPhysicsObject GameObjectBase IGameObjectInternal IGameObject Tagged IGameObject Tagged Destroyable Updatable Tagged Destroyable Updatable

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

 ClusterGrenade (double radius, int cl)
 Alustaa uuden rypälepommin.
override void Explode ()
 Räjäyttää kranaatin sirpaleiksi.

Ominaisuudet

int NumberOfClusters [get, set]
 Sirpaleiden määrä, joka räjähdyksestä syntyy.
Angle ClusterDirection [get, set]
 Sirpaleiden hajontasuunta.
double ClusterArc [get, set]
 Sirpaleiden hajontakaari.

Yksityiskohtainen selite

Rypälepommi. Hajoaa räjähtäessään pienempiin osiin, jotka voivat edelleen räjähtää pienempiin osiin.


Rakentajien & purkajien dokumentaatio

ClusterGrenade ( double  radius,
int  cl 
) [inline]

Alustaa uuden rypälepommin.

Parametrit:
radiusSäde.
clKuinka monta kertaa rypäleet hajoavat edelleen. Kuitenkin vähintään yhden kerran.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

override void Explode ( ) [inline, virtual]

Räjäyttää kranaatin sirpaleiksi.

Uudelleentoteuttaa luokan Grenade.


Ominaisuuksien dokumentaatio

double ClusterArc [get, set]

Sirpaleiden hajontakaari.

Angle ClusterDirection [get, set]

Sirpaleiden hajontasuunta.

int NumberOfClusters [get, set]

Sirpaleiden määrä, joka räjähdyksestä syntyy.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat