Jypeli 4
The simple game programming library
|
Kranaatti. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Grenade (double radius) | |
Luo uuden kranaatin, joka räjähtää kolmen sekunnin päästä. | |
Grenade (double radius, TimeSpan fuseTime) | |
Luo uuden kranaatin. | |
virtual void | Explode () |
Räjäytä kranaatti. | |
override void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated -ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. IsUpdated | |
Ominaisuudet | |
double | ExplosionRadius [get, set] |
Räjähdyksen säde. | |
double | ExplosionSpeed [get, set] |
Räjähdyksen nopeus. | |
double | ExplosionForce [get, set] |
Räjähdyksen voima. | |
TimeSpan | FuseTime [get, set] |
Aika, jonka päästä ammus räjähtää itsestään. |
Kranaatti.
Grenade | ( | double | radius | ) | [inline] |
Luo uuden kranaatin, joka räjähtää kolmen sekunnin päästä.
radius |
Grenade | ( | double | radius, |
TimeSpan | fuseTime | ||
) | [inline] |
Luo uuden kranaatin.
radius | Säde. |
fuseTime | Kuinka kauan kestää ennen räjähdystä. |
virtual void Explode | ( | ) | [inline, virtual] |
Räjäytä kranaatti.
Uudelleentoteutetaan luokassa ClusterGrenade.
override void Update | ( | Time | time | ) | [inline, virtual] |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated
-ominaisuuden arvoksi on asetettu true
ja olio on lisätty peliin. IsUpdated
time | Peliaika. |
Uudelleentoteuttaa luokan PhysicsObject.
double ExplosionForce [get, set] |
Räjähdyksen voima.
double ExplosionRadius [get, set] |
Räjähdyksen säde.
double ExplosionSpeed [get, set] |
Räjähdyksen nopeus.
TimeSpan FuseTime [get, set] |
Aika, jonka päästä ammus räjähtää itsestään.