Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.RoadMap luokkareferenssi

Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä". Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

 RoadMap (IList< Vector > wayPoints)
 Luo uuden RoadMapin. Lisää...
 
Angle GetAngle (int wayPointIndex)
 Etenemissuunta pisteen kohdalla. Lisää...
 
void Insert ()
 Luo tien kentälle. Lisää...
 
bool IsInside (Vector point)
 

Ominaisuudet

Func< double, double, Shape, PhysicsObjectCreateSegmentFunction [get, set]
 Funktio, joka luo yksittäisen tienpätkän. Lisää...
 
double DefaultFriction [get, set]
 Tien oletuskitka. Lisää...
 
double DefaultWidth [get, set]
 Tien oletusleveys. Lisää...
 
GameObject[] Segments [get, private set]
 Tienpätkät. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void CalculatePoints (Vector previous, Vector current, Vector next, out Vector left, out Vector right)
 
PhysicsObject CreateSegment (double width, double height, Shape shape)
 

Yksityiset attribuutit

Angle[] angles = null
 
Vector[] wayPoints
 

Yksityiskohtainen selite

Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä".

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 9.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ RoadMap()

Jypeli.RoadMap.RoadMap ( IList< Vector wayPoints)

Luo uuden RoadMapin.

Parametrit
wayPointsLista reittipisteistä.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 45.

Viittaukset Jypeli.RoadMap.CreateSegment(), Jypeli.RoadMap.CreateSegmentFunction, Jypeli.RoadMap.DefaultFriction, Jypeli.RoadMap.DefaultWidth, Jypeli.RoadMap.Segments ja Jypeli.RoadMap.wayPoints.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ CalculatePoints()

void Jypeli.RoadMap.CalculatePoints ( Vector  previous,
Vector  current,
Vector  next,
out Vector  left,
out Vector  right 
)
private

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 164.

Viittaukset Jypeli.RoadMap.DefaultWidth, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

Viitattu Jypeli.RoadMap.Insert().

◆ CreateSegment()

◆ GetAngle()

Angle Jypeli.RoadMap.GetAngle ( int  wayPointIndex)

Etenemissuunta pisteen kohdalla.

Parametrit
wayPointIndexPisteen indeksi (alkaen nollasta).

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 59.

Viittaukset Jypeli.RoadMap.angles.

◆ Insert()

◆ IsInside()

bool Jypeli.RoadMap.IsInside ( Vector  point)

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 178.

Viittaukset Jypeli.GameObject.IsInside() ja Jypeli.RoadMap.Segments.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ angles

Angle [] Jypeli.RoadMap.angles = null
private

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 12.

Viitattu Jypeli.RoadMap.GetAngle() ja Jypeli.RoadMap.Insert().

◆ wayPoints

Vector [] Jypeli.RoadMap.wayPoints
private

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 11.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.Insert().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ CreateSegmentFunction

Func<double, double, Shape, PhysicsObject> Jypeli.RoadMap.CreateSegmentFunction
getset

Funktio, joka luo yksittäisen tienpätkän.

Funktion tulisi olla muotoa

PhysicsObject CreateSegment( double width, double height, Shape shape )

Funktion tulisi sijoittaa saamansa parametrit uudelle oliolle. Lisäksi funktion tarvitsee lisätä luomansa olio peliin.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 38.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.Insert().

◆ DefaultFriction

double Jypeli.RoadMap.DefaultFriction
getset

Tien oletuskitka.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 22.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.CreateSegment().

◆ DefaultWidth

double Jypeli.RoadMap.DefaultWidth
getset

Tien oletusleveys.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 17.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.CalculatePoints().

◆ Segments

GameObject [] Jypeli.RoadMap.Segments
getprivate set

Tienpätkät.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 27.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap(), Jypeli.RoadMap.Insert() ja Jypeli.RoadMap.IsInside().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: