 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
2 using System.Collections.Generic;
32 if ( !parent.Exists )
continue;
49 public override bool Exists(
string fileName )
53 return FMAssert( File.Exists,
false,
false, fileName ) ||
FMAssert( Directory.Exists,
false,
false, fileName );
61 public override bool ChDir(
string path )
66 if ( !
FMAssert( Directory.Exists,
false,
false, path ) )
77 public override void MkDir(
string path )
81 FMAssert( Directory.CreateDirectory,
true,
null, path );
89 public override void RmDir(
string path )
93 FMAssert( Directory.Delete,
true, path );
104 return fileList.ToList<
string>().AsReadOnly();
123 FileMode mode = write ? FileMode.Create : FileMode.Open;
124 FileAccess access = write ? FileAccess.ReadWrite : FileAccess.Read;
125 return new FileStream( fileName, mode, access );
133 public override void Delete(
string fileName )
137 FMAssert( File.Delete,
true, fileName );
149 public static readonly
string MyDocuments = Environment.GetFolderPath( Environment.SpecialFolder.MyDocuments );
154 public static readonly
string MyMusic = Environment.GetFolderPath( Environment.SpecialFolder.MyMusic );
159 public static readonly
string MyPictures = Environment.GetFolderPath( Environment.SpecialFolder.MyPictures );
164 public static readonly
string MyVideos = Environment.GetFolderPath( Environment.SpecialFolder.MyVideos );
169 public static readonly
string ExePath = Path.GetDirectoryName( AppDomain.CurrentDomain.BaseDirectory );
174 public static readonly
string DataPath = Path.Combine( AppDomain.CurrentDomain.BaseDirectory,
"Data" );
179 public static readonly
string ContentPath = Path.Combine( AppDomain.CurrentDomain.BaseDirectory,
"Content" );
override void Initialize()
Usein käytettyjä polkuja Windowsissa.
override void RmDir(string path)
Tuhoaa hakemiston. Heittää poikkeuksen jos hakemisto ei ole tyhjä. Ei heitä poikkeusta,...
static readonly string MyPictures
Omat kuvatiedostot.
static readonly string DataPath
Ohjelman data-alihakemisto.
static readonly string MyVideos
Omat videot.
void MakeAbsolute(ref string path)
static readonly string ExePath
Ohjelman hakemisto.
override void MkDir(string path)
Luo uuden hakemiston.
void FMAssert(Action func, bool write)
override bool Exists(string fileName)
Kertoo onko tiedosto tai hakemisto olemassa.
override bool ChDir(string path)
Vaihtaa työhakemistoa.
static readonly string ContentPath
Ohjelman content-alihakemisto.
override IList< string > GetFileList()
Antaa listan nykyisessä hakemistossa olevista tiedostoista.
override StorageFile Open(string fileName, bool write)
Avaa tiedoston.
static readonly string MyMusic
Oma musiikki.
override void Delete(string fileName)
Poistaa tiedoston. Ei heitä poikkeusta, jos tiedostoa ei ole olemassa.
Stream openFileStream(string fileName, bool write)
static readonly string MyDocuments
Omat tiedostot.
WindowsFileManager(params string[] pathCandidates)