![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
| WindowsFileManager (params string[] pathCandidates) | |
| override bool | ChDir (string path) |
| Vaihtaa työhakemistoa. Lisää... | |
| override void | Delete (string fileName) |
| Poistaa tiedoston. Ei heitä poikkeusta, jos tiedostoa ei ole olemassa. Lisää... | |
| override bool | Exists (string fileName) |
| Kertoo onko tiedosto tai hakemisto olemassa. Lisää... | |
| override IList< string > | GetFileList () |
| Antaa listan nykyisessä hakemistossa olevista tiedostoista. Lisää... | |
| override void | MkDir (string path) |
| Luo uuden hakemiston. Lisää... | |
| override StorageFile | Open (string fileName, bool write) |
| Avaa tiedoston. Lisää... | |
| override void | RmDir (string path) |
| Tuhoaa hakemiston. Heittää poikkeuksen jos hakemisto ei ole tyhjä. Ei heitä poikkeusta, jos hakemistoa ei ole olemassa. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.FileManager | |
| LoadState | BeginLoad (string fileName) |
| LoadState | BeginLoadContent (string assetName) |
| SaveState | BeginSave (string tag) |
| StorageFile | Create (string fileName) |
| AsyncOperation | DoWith (string fileName, Action< StorageFile > callback) |
| Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
| AsyncOperation | DoWithURL (string url, Action< StorageFile > callback) |
| Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
| AsyncOperation | DoWithURL (string url, TimeSpan timeout, Action< StorageFile > callback) |
| Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
| void | Export (Stream objStream, string fileName) |
| Vie virran sisällön tiedostoon. Lisää... | |
| T | Load< T > (T obj, string fileName) |
| T | LoadContent< T > (T obj, string assetName) |
| void | PopDir () |
| Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistä työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen. Lisää... | |
| void | PushDir (string dir) |
| Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa. Lisää... | |
| void | Save (object obj, string fileName) |
| void | Save< T > (T obj, string fileName) |
| void | TriggerOnComplete (Action callback, params AsyncOperation[] actions) |
| Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää... | |
| void | TriggerOnComplete (Action callback, TimeSpan timeout, params AsyncOperation[] actions) |
| Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää... | |
| T | TryLoad< T > (T obj, string fileName) |
| void | TrySave (object obj, string fileName) |
| void | TrySave< T > (T obj, string fileName) |
| void | Update (Time time) |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| override void | Initialize () |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.FileManager | |
| void | FMAssert (Action func, bool write) |
| void | FMAssert< TP1 > (Action< TP1 > func, bool write, TP1 p1) |
| TR | FMAssert< TP1, TP2, TR > (Func< TP1, TP2, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1, TP2 p2) |
| TR | FMAssert< TP1, TR > (Func< TP1, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1) |
| TR | FMAssert< TR > (Func< TR > func, bool write, TR defaultVal) |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| Stream | openFileStream (string fileName, bool write) |
Yksityiset attribuutit | |
| string[] | pathCandidates |
Additional Inherited Members | |
Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.FileManager | |
| string | _currentDir |
Paketin funktiot inherited from Jypeli.FileManager | |
| LoadState | BeginLoad (StorageFile file, string fileName) |
| void | MakeAbsolute (ref string path) |
Paketin staattiset funktiot inherited from Jypeli.FileManager | |
| static string | SanitizeFileName (string fileName) |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.FileManager | |
| string | CurrentDirectory [get, set] |
| Nykyinen työhakemisto. Lisää... | |
| bool | IsUpdated [get] |
Tapahtumat inherited from Jypeli.FileManager | |
| Action< Exception > | ReadAccessDenied |
| Action< Exception > | WriteAccessDenied |
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 9.
| Jypeli.WindowsFileManager.WindowsFileManager | ( | params string[] | pathCandidates | ) |
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 13.
Viittaukset Jypeli.WindowsFileManager.pathCandidates.
|
virtual |
Vaihtaa työhakemistoa.
| path | Hakemistopolku. |
Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 61.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir, Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
|
virtual |
Poistaa tiedoston. Ei heitä poikkeusta, jos tiedostoa ei ole olemassa.
| fileName | Tiedoston nimi |
Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 133.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
|
virtual |
Kertoo onko tiedosto tai hakemisto olemassa.
| fileName | Tiedoston tai hakemiston nimi |
Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 49.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
|
virtual |
Antaa listan nykyisessä hakemistossa olevista tiedostoista.
Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 100.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir, Jypeli.FileManager.FMAssert() ja Jypeli.WindowsFileManager.Initialize().
|
protectedvirtual |
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.FileManager.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 18.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir ja Jypeli.WindowsFileManager.pathCandidates.
Viitattu Jypeli.WindowsFileManager.ChDir(), Jypeli.WindowsFileManager.Delete(), Jypeli.WindowsFileManager.Exists(), Jypeli.WindowsFileManager.GetFileList(), Jypeli.WindowsFileManager.MkDir(), Jypeli.WindowsFileManager.Open() ja Jypeli.WindowsFileManager.RmDir().
|
virtual |
Luo uuden hakemiston.
| path | Hakemistopolku. |
Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 77.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
|
virtual |
Avaa tiedoston.
| fileName | Tiedoston nimi. |
| write | Tarvitaanko tiedostoon kirjoitusoikeus. |
Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 113.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize(), Jypeli.FileManager.MakeAbsolute() ja Jypeli.WindowsFileManager.openFileStream().
|
private |
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 121.
Viitattu Jypeli.WindowsFileManager.Open().
|
virtual |
Tuhoaa hakemiston. Heittää poikkeuksen jos hakemisto ei ole tyhjä. Ei heitä poikkeusta, jos hakemistoa ei ole olemassa.
| path |
Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 89.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
|
private |
Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 11.
Viitattu Jypeli.WindowsFileManager.WindowsFileManager() ja Jypeli.WindowsFileManager.Initialize().