Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.WindowsFileManager luokkareferenssi
Luokan Jypeli.WindowsFileManager luokkakaavio
Jypeli.FileManager

Julkiset jäsenfunktiot

 WindowsFileManager (params string[] pathCandidates)
 
override bool ChDir (string path)
 Vaihtaa työhakemistoa. Lisää...
 
override void Delete (string fileName)
 Poistaa tiedoston. Ei heitä poikkeusta, jos tiedostoa ei ole olemassa. Lisää...
 
override bool Exists (string fileName)
 Kertoo onko tiedosto tai hakemisto olemassa. Lisää...
 
override IList< string > GetFileList ()
 Antaa listan nykyisessä hakemistossa olevista tiedostoista. Lisää...
 
override void MkDir (string path)
 Luo uuden hakemiston. Lisää...
 
override StorageFile Open (string fileName, bool write)
 Avaa tiedoston. Lisää...
 
override void RmDir (string path)
 Tuhoaa hakemiston. Heittää poikkeuksen jos hakemisto ei ole tyhjä. Ei heitä poikkeusta, jos hakemistoa ei ole olemassa. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.FileManager
LoadState BeginLoad (string fileName)
 
LoadState BeginLoadContent (string assetName)
 
SaveState BeginSave (string tag)
 
StorageFile Create (string fileName)
 
AsyncOperation DoWith (string fileName, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
AsyncOperation DoWithURL (string url, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
AsyncOperation DoWithURL (string url, TimeSpan timeout, Action< StorageFile > callback)
 Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää...
 
void Export (Stream objStream, string fileName)
 Vie virran sisällön tiedostoon. Lisää...
 
Load< T > (T obj, string fileName)
 
LoadContent< T > (T obj, string assetName)
 
void PopDir ()
 Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistä työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen. Lisää...
 
void PushDir (string dir)
 Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa. Lisää...
 
void Save (object obj, string fileName)
 
void Save< T > (T obj, string fileName)
 
void TriggerOnComplete (Action callback, params AsyncOperation[] actions)
 Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää...
 
void TriggerOnComplete (Action callback, TimeSpan timeout, params AsyncOperation[] actions)
 Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää...
 
TryLoad< T > (T obj, string fileName)
 
void TrySave (object obj, string fileName)
 
void TrySave< T > (T obj, string fileName)
 
void Update (Time time)
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void Initialize ()
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.FileManager
void FMAssert (Action func, bool write)
 
void FMAssert< TP1 > (Action< TP1 > func, bool write, TP1 p1)
 
TR FMAssert< TP1, TP2, TR > (Func< TP1, TP2, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1, TP2 p2)
 
TR FMAssert< TP1, TR > (Func< TP1, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1)
 
TR FMAssert< TR > (Func< TR > func, bool write, TR defaultVal)
 

Yksityiset jäsenfunktiot

Stream openFileStream (string fileName, bool write)
 

Yksityiset attribuutit

string[] pathCandidates
 

Additional Inherited Members

- Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.FileManager
string _currentDir
 
- Paketin funktiot inherited from Jypeli.FileManager
LoadState BeginLoad (StorageFile file, string fileName)
 
void MakeAbsolute (ref string path)
 
- Paketin staattiset funktiot inherited from Jypeli.FileManager
static string SanitizeFileName (string fileName)
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.FileManager
string CurrentDirectory [get, set]
 Nykyinen työhakemisto. Lisää...
 
bool IsUpdated [get]
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.FileManager
Action< Exception > ReadAccessDenied
 
Action< Exception > WriteAccessDenied
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 9.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ WindowsFileManager()

Jypeli.WindowsFileManager.WindowsFileManager ( params string[]  pathCandidates)

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 13.

Viittaukset Jypeli.WindowsFileManager.pathCandidates.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ ChDir()

override bool Jypeli.WindowsFileManager.ChDir ( string  path)
virtual

Vaihtaa työhakemistoa.

Parametrit
pathHakemistopolku.
Palauttaa
Onnistuiko hakemiston vaihtaminen (palauttaa false jos hakemistoa ei ole).

Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 61.

Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir, Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().

◆ Delete()

override void Jypeli.WindowsFileManager.Delete ( string  fileName)
virtual

Poistaa tiedoston. Ei heitä poikkeusta, jos tiedostoa ei ole olemassa.

Parametrit
fileNameTiedoston nimi

Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 133.

Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().

◆ Exists()

override bool Jypeli.WindowsFileManager.Exists ( string  fileName)
virtual

Kertoo onko tiedosto tai hakemisto olemassa.

Parametrit
fileNameTiedoston tai hakemiston nimi
Palauttaa
Onko olemassa

Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 49.

Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().

◆ GetFileList()

override IList<string> Jypeli.WindowsFileManager.GetFileList ( )
virtual

Antaa listan nykyisessä hakemistossa olevista tiedostoista.

Palauttaa

Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 100.

Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir, Jypeli.FileManager.FMAssert() ja Jypeli.WindowsFileManager.Initialize().

◆ Initialize()

◆ MkDir()

override void Jypeli.WindowsFileManager.MkDir ( string  path)
virtual

Luo uuden hakemiston.

Parametrit
pathHakemistopolku.

Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 77.

Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().

◆ Open()

override StorageFile Jypeli.WindowsFileManager.Open ( string  fileName,
bool  write 
)
virtual

Avaa tiedoston.

Parametrit
fileNameTiedoston nimi.
writeTarvitaanko tiedostoon kirjoitusoikeus.
Palauttaa
StorageFile-olio

Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 113.

Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize(), Jypeli.FileManager.MakeAbsolute() ja Jypeli.WindowsFileManager.openFileStream().

◆ openFileStream()

Stream Jypeli.WindowsFileManager.openFileStream ( string  fileName,
bool  write 
)
private

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 121.

Viitattu Jypeli.WindowsFileManager.Open().

◆ RmDir()

override void Jypeli.WindowsFileManager.RmDir ( string  path)
virtual

Tuhoaa hakemiston. Heittää poikkeuksen jos hakemisto ei ole tyhjä. Ei heitä poikkeusta, jos hakemistoa ei ole olemassa.

Parametrit
path

Toteuttaa luokan Jypeli.FileManager.

Määrittely tiedoston WindowsFileManager.cs rivillä 89.

Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.WindowsFileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ pathCandidates

string [] Jypeli.WindowsFileManager.pathCandidates
private

Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: