 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
38 internal readonly
int Xmul;
43 internal readonly
int Ymul;
56 public override bool Equals(
object obj )
66 return other.
Xmul == this.Xmul && other.
Ymul == this.
Ymul;
71 if ( ReferenceEquals( a,
null ) )
72 return ReferenceEquals( b,
null );
73 if ( ReferenceEquals( b,
null ) )
81 if ( ReferenceEquals( a,
null ) )
82 return !ReferenceEquals( b,
null );
83 if ( ReferenceEquals( b,
null ) )
static bool operator==(DisplayOrientation a, DisplayOrientation b)
readonly int Xmul
X-kerroin: 1 jos vaakasuora vasemmalle, -1 jos vaakasuora oikealle, 0 jos pystysuora.
static DisplayOrientation Landscape
Vaakasuuntainen.
static DisplayOrientation PortraitInverse
Pystysuuntainen, ylösalaisin käännetty.
readonly int Ymul
Y-kerroin: 1 jos pystysuora, -1 jos ylösalaisin, 0 jos vaakasuora.
static bool operator!=(DisplayOrientation a, DisplayOrientation b)
override bool Equals(object obj)
static DisplayOrientation LandscapeRight
Vaakasuuntainen, oikealle käännetty.
bool Equals(DisplayOrientation other)
static DisplayOrientation Portrait
Pystysuuntainen.
static DisplayOrientation LandscapeLeft
Vaakasuuntainen, vasemmalle käännetty.
DisplayOrientation(int xmul, int ymul)
override int GetHashCode()