2 using System.Collections.Generic;
5 using System.ComponentModel;
12 [EditorBrowsable( EditorBrowsableState.Never )]
15 private double _speed = 100;
22 public virtual double Speed 24 get {
return _speed; }
25 set { _speed = value; }
38 get {
return _turnSpeed; }
39 set { _turnSpeed = value; }
51 private double dist(
double a1,
double a2 )
53 return Math.PI - Math.Abs( Math.Abs( a2 - a1 ) - Math.PI );
67 double d = dist( a2, a1 );
68 double dcw = dist( a2, a1 - maxTurn );
69 double dccw = dist( a2, a1 + maxTurn );
71 double step = dcw < dccw ? -maxTurn : maxTurn;
86 if (
Owner == null )
return;
double Magnitude
Vektorin pituus.
static readonly UnlimitedAngle Infinity
Ääretön kulma.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
void Move(Angle direction)
virtual double Speed
Nopeus, jolla liikutaan.
TimeSpan SinceLastUpdate
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peli...
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
bool TurnWhileMoving
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan.
AbstractMoverBrain(double speed)
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot.
UnlimitedAngle TurnSpeed
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa)
Peliluokka reaaliaikaisille peleille.
void Move(Vector movement)
static Angle FromRadians(double radian)
Luo kulman annettujen radiaanien mukaan.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
static Time Time
Peliaika. Sisältää tiedon siitä, kuinka kauan peliä on pelattu (Time.SinceStartOfGame) ja kuinka kaua...
Rajoittamaton kulma (asteina ja radiaaneina). Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Degree-Radian_Conversion.svg
IGameObject Owner
Aivojen haltija.
void Move(Vector direction)
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.