 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
44 event CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject>
Collided;
void StopAxial(Vector axis)
PhysicsStructure ParentStructure
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
Rajapinta olioille, joiden tuhoaminen kestää seuraavaan päivitykseen.
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
double AngularAcceleration
void Push(Vector force, TimeSpan time)
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > Collided
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.
delegate void AdvancedCollisionHandler< O, T >(O collidingObject, T otherObject, Collision collision)
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ...
Base class for Collision Ignorers to impliment.
bool IgnoresCollisionResponse
bool IgnoresPhysicsLogics
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luok...
void ApplyTorque(double torque)
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luok...
delegate void CollisionHandler< O, T >(O collidingObject, T otherObject)
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ...