Jypeli  9
The simple game programming library
IPhysicsObject.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using System;
2 //using Physics2DDotNet;
3 //using Physics2DDotNet.Ignorers;
4 using Jypeli.Physics;
5 
6 namespace Jypeli
7 {
12  {
14 
15  //Body Body { get; }
16 
17  Ignorer CollisionIgnorer { get; set; }
18  int CollisionIgnoreGroup { get; set; }
19 
20  double Mass { get; set; }
21  double MomentOfInertia { get; set; }
22  bool CanRotate { get; set; }
23 
24  double Restitution { get; set; }
25  double StaticFriction { get; set; }
26  double KineticFriction { get; set; }
27 
28  Vector Velocity { get; set; }
29  Vector Acceleration { get; set; }
30  double AngularVelocity { get; set; }
31  double AngularAcceleration { get; set; }
32 
33  double LinearDamping { get; set; }
34  double AngularDamping { get; set; }
35 
36  bool IgnoresExplosions { get; set; }
37  bool IgnoresCollisionResponse { get; set; }
38  bool IgnoresGravity { get; set; }
39  bool IgnoresPhysicsLogics { get; set; }
40 
44  event CollisionHandler<IPhysicsObject, IPhysicsObject> Collided;
45 
46  void Push( Vector force );
47  void Push( Vector force, TimeSpan time );
48  void Hit( Vector impulse );
49  void ApplyTorque( double torque );
50 
51  void Stop();
52  void StopAxial( Vector axis );
54  void StopVertical();
55  void StopAngular();
56  }
57 
72  {
73  }
74 
80  public delegate void CollisionHandler<O, T>( O collidingObject, T otherObject );
81 
87  public delegate void AdvancedCollisionHandler<O, T>( O collidingObject, T otherObject, Collision collision );
88 }
Jypeli.IPhysicsObject.StopAxial
void StopAxial(Vector axis)
Jypeli.IPhysicsObject.ParentStructure
PhysicsStructure ParentStructure
Definition: IPhysicsObject.cs:13
Jypeli.PhysicsStructure
Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan.
Definition: PhysicsStructure.cs:11
Jypeli
Definition: Automobile.cs:5
Jypeli.IPhysicsObject.Velocity
Vector Velocity
Definition: IPhysicsObject.cs:28
Jypeli.IPhysicsObject.CollisionIgnoreGroup
int CollisionIgnoreGroup
Definition: IPhysicsObject.cs:18
Jypeli.DelayedDestroyable
Rajapinta olioille, joiden tuhoaminen kestää seuraavaan päivitykseen.
Definition: Destroyable.cs:19
Jypeli.IGameObject
Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.
Definition: IGameObject.cs:11
Jypeli.IPhysicsObject.AngularAcceleration
double AngularAcceleration
Definition: IPhysicsObject.cs:31
Jypeli.IPhysicsObject.Restitution
double Restitution
Definition: IPhysicsObject.cs:24
Jypeli.IPhysicsObject.StopAngular
void StopAngular()
Jypeli.IPhysicsObject.Push
void Push(Vector force, TimeSpan time)
Jypeli.IPhysicsObject
Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille.
Definition: IPhysicsObject.cs:12
Jypeli.IPhysicsObject.Collided
CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > Collided
Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon.
Definition: IPhysicsObject.cs:44
Jypeli.IPhysicsObject.StopVertical
void StopVertical()
Jypeli.IPhysicsObject.CollisionIgnorer
Ignorer CollisionIgnorer
Definition: IPhysicsObject.cs:17
Jypeli.IPhysicsObject.Push
void Push(Vector force)
Jypeli.IPhysicsObject.KineticFriction
double KineticFriction
Definition: IPhysicsObject.cs:26
Jypeli.IPhysicsObject.StaticFriction
double StaticFriction
Definition: IPhysicsObject.cs:25
Jypeli.IPhysicsObject.IgnoresGravity
bool IgnoresGravity
Definition: IPhysicsObject.cs:38
Jypeli.AdvancedCollisionHandler< O, T >
delegate void AdvancedCollisionHandler< O, T >(O collidingObject, T otherObject, Collision collision)
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ...
Jypeli.IPhysicsObject.CanRotate
bool CanRotate
Definition: IPhysicsObject.cs:22
Jypeli.Ignorer
Base class for Collision Ignorers to impliment.
Definition: Ignorer.cs:40
Jypeli.IPhysicsObject.MomentOfInertia
double MomentOfInertia
Definition: IPhysicsObject.cs:21
Jypeli.IPhysicsObject.Acceleration
Vector Acceleration
Definition: IPhysicsObject.cs:29
Jypeli.IPhysicsObject.Mass
double Mass
Definition: IPhysicsObject.cs:20
Jypeli.IPhysicsObject.IgnoresCollisionResponse
bool IgnoresCollisionResponse
Definition: IPhysicsObject.cs:37
Jypeli.IPhysicsObject.Stop
void Stop()
Jypeli.Physics
Definition: Collision.cs:4
Jypeli.IPhysicsObject.IgnoresPhysicsLogics
bool IgnoresPhysicsLogics
Definition: IPhysicsObject.cs:39
Jypeli.IPhysicsObjectInternal
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luok...
Definition: IPhysicsObject.cs:72
Jypeli.Vector
2D-vektori.
Definition: Vector.cs:59
Jypeli.IPhysicsObject.AngularVelocity
double AngularVelocity
Definition: IPhysicsObject.cs:30
System
Definition: CFFauxAttributes.cs:29
Jypeli.IPhysicsObject.AngularDamping
double AngularDamping
Definition: IPhysicsObject.cs:34
Jypeli.Physics.Collision
Definition: Collision.cs:6
Jypeli.IPhysicsObject.IgnoresExplosions
bool IgnoresExplosions
Definition: IPhysicsObject.cs:36
Jypeli.IPhysicsObject.Hit
void Hit(Vector impulse)
Jypeli.IPhysicsObject.StopHorizontal
void StopHorizontal()
Jypeli.IPhysicsObject.LinearDamping
double LinearDamping
Definition: IPhysicsObject.cs:33
Jypeli.IPhysicsObject.ApplyTorque
void ApplyTorque(double torque)
Jypeli.IGameObjectInternal
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luok...
Definition: IGameObject.cs:75
Jypeli.CollisionHandler< O, T >
delegate void CollisionHandler< O, T >(O collidingObject, T otherObject)
Törmäystapahtumiin liitettävän metodin tyyppi. Törmäyksen käsittelevällä metodilla ei ole paluuarvoa ...