 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
5 public partial class Game
89 return this.
AddCustomHandler( () => condition( obj ), () => handler( obj ) );
104 return this.
AddCustomHandler( () => condition( obj1, obj2 ), () => handler( obj1, obj2 ) );
119 public CustomEventHandler AddCustomHandler<T1, T2, T3>( T1 obj1, T2 obj2, T3 obj3, Func<T1, T2, T3, bool> condition, Action<T1, T2, T3> handler )
121 return this.
AddCustomHandler( () => condition( obj1, obj2, obj3 ), () => handler( obj1, obj2, obj3 ) );
CustomEventHandler(Func< bool > condition, Action handler)
Luo uuden tapahtumankäsittelijän.
bool IsDestroyed
Onko käsittelijä tuhottu.
bool IsUpdated
Päivitetäänkö.
void Destroy()
Tuhoaa tapahtumankäsittelijän.
CustomEventHandler AddCustomHandler< T >(T obj, Predicate< T > condition, Action< T > handler)
Lisää vapaamuotoisen tapahtumankäsittelijän.
void UpdateHandlers(Time time)
Kutsuu tapahtumankäsittelijöitä.
Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä.
Rajapinta päivittyville olioille.
void Update(Time time)
Päivittää tapahtumankäsittelijää (Jypeli kutsuu)
Action Destroyed
Tapahtuu, kun tapahtumankäsittelijä tuhotaan.
SynchronousList< CustomEventHandler > handlers
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
CustomEventHandler AddCustomHandler(Func< bool > condition, Action handler)
Lisää vapaamuotoisen tapahtumankäsittelijän.
Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa.
CustomEventHandler AddCustomHandler< T1, T2, T3 >(T1 obj1, T2 obj2, T3 obj3, Func< T1, T2, T3, bool > condition, Action< T1, T2, T3 > handler)
Lisää vapaamuotoisen tapahtumankäsittelijän.
CustomEventHandler AddCustomHandler< T1, T2 >(T1 obj1, T2 obj2, Func< T1, T2, bool > condition, Action< T1, T2 > handler)
Lisää vapaamuotoisen tapahtumankäsittelijän.
Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan....