Jypeli  9
The simple game programming library
Jypeli.PlatformWandererBrain luokkareferenssi

Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. Lisää...

Luokan Jypeli.PlatformWandererBrain luokkakaavio
Jypeli.Brain

Julkiset jäsenfunktiot

 PlatformWandererBrain ()
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 

Ominaisuudet

Direction Direction [get, set]
 
bool FallsOffPlatforms [get, set]
 Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta. Lisää...
 
double JumpSpeed [get, set]
 Hyppynopeus. Lisää...
 
double Speed [get, set]
 Nopeus. Lisää...
 
bool TriesToJump [get, set]
 Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain
bool Active [get, set]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [get, set]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Yksityiset attribuutit

bool _fallsOffPlatforms = false
 
double _jumpSpeed = 200
 
double _speed = 50
 
bool _triesToJump = false
 
Vector lastJumpingPosition
 

Additional Inherited Members

- Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain
void AddToGameEvent ()
 
void DoUpdate (Time time)
 
- Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 9.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ PlatformWandererBrain()

Jypeli.PlatformWandererBrain.PlatformWandererBrain ( )

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 55.

Viittaukset Jypeli.Direction.Right.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ OnAddToGame()

override void Jypeli.PlatformWandererBrain.OnAddToGame ( )
protectedvirtual

Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 60.

Viittaukset Jypeli.PlatformWandererBrain.lastJumpingPosition, Jypeli.Brain.Owner ja Jypeli.PositionalRW.Position.

◆ OnCollision()

override void Jypeli.PlatformWandererBrain.OnCollision ( IGameObject  target)
virtual

Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.

Parametrit
targetOlio, johon törmätään.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 66.

◆ Update()

override void Jypeli.PlatformWandererBrain.Update ( Time  time)
protectedvirtual

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _fallsOffPlatforms

bool Jypeli.PlatformWandererBrain._fallsOffPlatforms = false
private

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 13.

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ _jumpSpeed

double Jypeli.PlatformWandererBrain._jumpSpeed = 200
private

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 12.

◆ _speed

double Jypeli.PlatformWandererBrain._speed = 50
private

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 11.

◆ _triesToJump

bool Jypeli.PlatformWandererBrain._triesToJump = false
private

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 14.

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ lastJumpingPosition

Vector Jypeli.PlatformWandererBrain.lastJumpingPosition
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Direction

Direction Jypeli.PlatformWandererBrain.Direction
getset

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 17.

◆ FallsOffPlatforms

bool Jypeli.PlatformWandererBrain.FallsOffPlatforms
getset

Tippuuko aivojen omistaja tasojen reunoilta.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 40.

◆ JumpSpeed

double Jypeli.PlatformWandererBrain.JumpSpeed
getset

Hyppynopeus.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 22.

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ Speed

double Jypeli.PlatformWandererBrain.Speed
getset

Nopeus.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 31.

Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.Update().

◆ TriesToJump

bool Jypeli.PlatformWandererBrain.TriesToJump
getset

Yrittääkö aivojen omistaja hypätä esteen päälle kun se kävelee esteeseen.

Määrittely tiedoston PlatformWandererBrain.cs rivillä 49.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: