Jypeli  9
The simple game programming library
Gesture.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
2 using Microsoft.Xna.Framework.Input.Touch;
3 
4 namespace Jypeli
5 {
6  public class Gesture : Touch
7  {
8  Vector2 _position2;
9  Vector2 _movement2;
10 
14  public GestureType GestureType { get; private set; }
15 
20  {
21  get
22  {
24  }
25  }
26 
31  {
32  get
33  {
35  }
36  }
37 
42  {
43  get
44  {
45  return new Vector( (double)_movement2.X, -(double)_movement2.Y );
46  }
47  }
48 
53  {
54  get
55  {
57  }
58  }
59 
64  {
65  get
66  {
68  }
69  }
70 
75  {
76  get
77  {
79  }
80  }
81 
86  {
87  get
88  {
90  }
91  }
92 
97  {
98  get
99  {
101  }
102  }
103 
108  {
109  get
110  {
112  }
113  }
114 
115  internal Gesture( GestureType type, Vector2 position, Vector2 movement, Vector2 position2, Vector2 movement2 )
116  : base( position, movement )
117  {
118  this.GestureType = type;
119  this._position2 = position2;
120  this._movement2 = movement2;
121  }
122 
123  public Gesture( GestureSample sample )
124  : this( sample.GestureType, sample.Position, sample.Delta, sample.Position2, sample.Delta2 )
125  {
126  }
127  }
128 }
Jypeli.ScreenView.GetScreenTransform
Matrix GetScreenTransform()
Palauttaa transformaatiomatriisin jolla voi ottaa huomioon ruudun kokoon, kiertoon ja paikkaan tehdyt...
Definition: View.cs:396
Jypeli.Gesture
Definition: Gesture.cs:7
Microsoft.Xna
Definition: JypeliContentManager.cs:6
Jypeli.Gesture.MovementOnScreen2
Vector MovementOnScreen2
Kosketuksen liike ruudulla.
Definition: Gesture.cs:42
Jypeli.Gesture.PositionOnScreen2
Vector PositionOnScreen2
Kosketuksen paikka ruudulla.
Definition: Gesture.cs:20
Jypeli.Vector.Zero
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
Definition: Vector.cs:63
Jypeli
Definition: Automobile.cs:5
Jypeli.Gesture.Gesture
Gesture(GestureSample sample)
Definition: Gesture.cs:123
Jypeli.Touch._position
Vector2 _position
Definition: Touch.cs:42
Microsoft
Definition: JypeliContentManager.cs:6
Microsoft.Xna.Framework
Definition: JypeliContentManager.cs:6
Jypeli.Camera.ZoomFactor
double ZoomFactor
Kameran zoomauskerroin. Oletuksena 1.0. Mitä suurempi zoomauskerroin, sitä lähempänä kamera on (esim ...
Definition: Camera.cs:99
Jypeli.Game.Camera
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
Definition: Game.cs:118
Jypeli.ScreenView.ViewportSize
Vector ViewportSize
Näytön todellinen koko.
Definition: View.cs:284
Jypeli.Touch.MovementOnScreen
Vector MovementOnScreen
Kosketuksen liike ruudulla.
Definition: Touch.cs:105
Jypeli.Touch.PositionOnWorld
Vector PositionOnWorld
Kosketuksen paikka pelimaailmassa.
Definition: Touch.cs:72
Jypeli.Game.Instance
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
Definition: Game.cs:90
Jypeli.Gesture.MovementOnWorld2
Vector MovementOnWorld2
Kosketuksen liike pelimaailmassa.
Definition: Gesture.cs:53
Jypeli.Gesture.Gesture
Gesture(GestureType type, Vector2 position, Vector2 movement, Vector2 position2, Vector2 movement2)
Definition: Gesture.cs:115
Jypeli.Gesture._position2
Vector2 _position2
Definition: Gesture.cs:8
Jypeli.Game.Screen
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
Definition: Graphics.cs:90
Jypeli.Gesture._movement2
Vector2 _movement2
Definition: Gesture.cs:9
Jypeli.Gesture.ScreenDistanceBefore
Vector ScreenDistanceBefore
Sormien etäisyysvektori ruudulla eleen alussa.
Definition: Gesture.cs:86
Jypeli.ScreenView
Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin....
Definition: View.cs:45
Jypeli.Vector.Transform
Vector Transform(Matrix matrix)
Kertoo vektorin matriisilla.
Definition: Vector.cs:208
Jypeli.Vector.Angle
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
Definition: Vector.cs:346
Jypeli.Touch.PositionOnScreen
Vector PositionOnScreen
Kosketuksen paikka ruudulla.
Definition: Touch.cs:61
Jypeli.Gesture.WorldDistanceBefore
Vector WorldDistanceBefore
Sormien etäisyysvektori maailmassa eleen alussa.
Definition: Gesture.cs:64
Jypeli.Touch
Kosketuspaneelin kosketus.
Definition: Touch.cs:39
Jypeli.Touch.MovementOnWorld
Vector MovementOnWorld
Kosketuksen liike pelimaailmassa.
Definition: Touch.cs:116
Jypeli.Gesture.PositionOnWorld2
Vector PositionOnWorld2
Kosketuksen paikka pelimaailmassa.
Definition: Gesture.cs:31
Jypeli.Gesture.WorldDistanceAfter
Vector WorldDistanceAfter
Sormien etäisyysvektori maailmassa eleen lopussa.
Definition: Gesture.cs:75
Jypeli.Gesture.ScreenDistanceAfter
Vector ScreenDistanceAfter
Sormien etäisyysvektori ruudulla eleen lopussa.
Definition: Gesture.cs:97
Jypeli.Vector
2D-vektori.
Definition: Vector.cs:59
Jypeli.Gesture.GestureType
GestureType GestureType
Kosketuseleen tyyppi.
Definition: Gesture.cs:14
Jypeli.ScreenView.FromXnaCoords
static Vector FromXnaCoords(Vector2 position, Vector screenSize, Vector objectSize)
Muuntaa XNA:n ruutukoordinaateista Jypelin ruutukoordinaateiksi.
Definition: View.cs:341
Jypeli.Game
Definition: Content.cs:46
Jypeli.Camera.ScreenToWorld
Vector ScreenToWorld(Vector point)
Muuntaa annetun pisteen ruutukoordinaateista maailmankoordinaatteihin.
Definition: Camera.cs:167
Jypeli.Gesture.Rotation
Angle Rotation
Kiertokulma.
Definition: Gesture.cs:108
Jypeli.Angle
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
Definition: Angle.cs:40