 |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
115 internal Gesture(
GestureType type, Vector2 position, Vector2 movement, Vector2 position2, Vector2 movement2 )
116 : base( position, movement )
119 this._position2 = position2;
120 this._movement2 = movement2;
124 : this( sample.
GestureType, sample.Position, sample.Delta, sample.Position2, sample.Delta2 )
Matrix GetScreenTransform()
Palauttaa transformaatiomatriisin jolla voi ottaa huomioon ruudun kokoon, kiertoon ja paikkaan tehdyt...
Vector MovementOnScreen2
Kosketuksen liike ruudulla.
Vector PositionOnScreen2
Kosketuksen paikka ruudulla.
static readonly Vector Zero
Nollavektori.
Gesture(GestureSample sample)
double ZoomFactor
Kameran zoomauskerroin. Oletuksena 1.0. Mitä suurempi zoomauskerroin, sitä lähempänä kamera on (esim ...
Camera Camera
Kamera, joka näyttää ruudulla näkyvän osan kentästä. Kameraa voidaan siirtää, zoomata tai asettaa seu...
Vector ViewportSize
Näytön todellinen koko.
Vector MovementOnScreen
Kosketuksen liike ruudulla.
Vector PositionOnWorld
Kosketuksen paikka pelimaailmassa.
static Game Instance
Käynnissä olevan pelin pääolio.
Vector MovementOnWorld2
Kosketuksen liike pelimaailmassa.
Gesture(GestureType type, Vector2 position, Vector2 movement, Vector2 position2, Vector2 movement2)
static ScreenView Screen
Näytön dimensiot, eli koko ja reunat.
Vector ScreenDistanceBefore
Sormien etäisyysvektori ruudulla eleen alussa.
Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin....
Vector Transform(Matrix matrix)
Kertoo vektorin matriisilla.
Angle Angle
Kulma radiaaneina.
Vector PositionOnScreen
Kosketuksen paikka ruudulla.
Vector WorldDistanceBefore
Sormien etäisyysvektori maailmassa eleen alussa.
Kosketuspaneelin kosketus.
Vector MovementOnWorld
Kosketuksen liike pelimaailmassa.
Vector PositionOnWorld2
Kosketuksen paikka pelimaailmassa.
Vector WorldDistanceAfter
Sormien etäisyysvektori maailmassa eleen lopussa.
Vector ScreenDistanceAfter
Sormien etäisyysvektori ruudulla eleen lopussa.
GestureType GestureType
Kosketuseleen tyyppi.
static Vector FromXnaCoords(Vector2 position, Vector screenSize, Vector objectSize)
Muuntaa XNA:n ruutukoordinaateista Jypelin ruutukoordinaateiksi.
Vector ScreenToWorld(Vector point)
Muuntaa annetun pisteen ruutukoordinaateista maailmankoordinaatteihin.
Angle Rotation
Kiertokulma.
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...