![]() |
Jypeli
9
The simple game programming library
|
Contains graphics resources. Lisää...
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static Effect | GetColorEffect (ref Matrix worldMatrix, bool lightingEnabled) |
| static SamplerState | GetDefaultSamplerState () |
| static Effect | GetTextureEffect (ref Matrix worldMatrix, Texture2D texture, bool lightingEnabled) |
| static void | Initialize () |
| static void | ResetSamplerState () |
| static void | ResetScreenSize () |
| static DepthFormat | SelectStencilMode () |
| static void | SetSamplerState () |
Staattiset julkiset attribuutit | |
| static BasicEffect | BasicColorEffect |
| static BasicEffect | BasicTextureEffect |
| static Canvas | Canvas = new Canvas() |
| static SpriteBatch | SpriteBatch |
Paketin staattiset attribuutit | |
| static readonly TextureCoordinates | DefaultTextureCoords |
| static ImageBatch | ImageBatch = new ImageBatch() |
| static LineBatch | LineBatch = new LineBatch() |
| static ShapeBatch | ShapeBatch = new ShapeBatch() |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
| static Effect | GetLightingEffect (ref Matrix worldMatrix) |
| static void | GraphicsDevice_DeviceReset (object sender, EventArgs e) |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
| static bool | is_PS_2_0_supported = true |
| static Effect | LightingEffect |
| static Matrix | ProjectionMatrix |
| static SamplerState | storedSamplerState |
| static Matrix | ViewMatrix |
| static Matrix | viewProjectionMatrix |
Contains graphics resources.
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 35.
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 164.
Viittaukset Jypeli.Graphics.BasicColorEffect, Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.is_PS_2_0_supported.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.LineBatch.Flush() ja Jypeli.ShapeBatch.Flush().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 75.
Viittaukset Jypeli.Game.SmoothTextures.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.ScreenView.Render() ja Jypeli.Graphics.SetSamplerState().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 183.
Viittaukset Jypeli.Level.AmbientLight, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Level, Jypeli.Graphics.LightingEffect, Jypeli.Game.Lights ja Jypeli.Graphics.viewProjectionMatrix.
Viitattu Jypeli.Graphics.GetColorEffect() ja Jypeli.Graphics.GetTextureEffect().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 143.
Viittaukset Jypeli.Graphics.BasicTextureEffect, Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.is_PS_2_0_supported.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawImageTexture() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 138.
Viittaukset Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
Viitattu Jypeli.Graphics.Initialize().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 80.
Viittaukset Jypeli.Graphics.BasicColorEffect, Jypeli.Graphics.BasicTextureEffect, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Graphics.GraphicsDevice_DeviceReset(), Jypeli.ImageBatch.Initialize(), Jypeli.ShapeBatch.Initialize(), Jypeli.Graphics.LightingEffect, Jypeli.Content.Lighting.rawData, Jypeli.Graphics.ResetScreenSize() ja Jypeli.Graphics.SpriteBatch.
Viitattu Jypeli.Game.InitGraphics().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 133.
Viittaukset Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Graphics.storedSamplerState.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.DrawImageTexture(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Renderer.DrawVertices() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 210.
Viittaukset Jypeli.Graphics.BasicColorEffect, Jypeli.Graphics.BasicTextureEffect, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.ScreenView.Height, Jypeli.Graphics.ProjectionMatrix, Jypeli.Game.Screen, Jypeli.Graphics.ViewMatrix, Jypeli.Graphics.viewProjectionMatrix ja Jypeli.ScreenView.Width.
Viitattu Jypeli.Graphics.GraphicsDevice_DeviceReset() ja Jypeli.Graphics.Initialize().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 108.
Viitattu Jypeli.Game.InitXnaGraphics().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 127.
Viittaukset Jypeli.Graphics.GetDefaultSamplerState(), Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Graphics.storedSamplerState.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawFilledShape(), Jypeli.Renderer.DrawImageTexture(), Jypeli.Renderer.DrawPolygon(), Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Renderer.DrawVertices() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.Renderer.DrawRaySegment(), Jypeli.Renderer.DrawVertices(), Jypeli.Graphics.GetColorEffect(), Jypeli.Graphics.Initialize() ja Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 37.
Viitattu Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.Graphics.GetTextureEffect(), Jypeli.Graphics.Initialize() ja Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 49.
Viitattu Jypeli.Canvas.Begin() ja Jypeli.Game.Draw().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 51.
Viitattu Jypeli.Canvas.DrawImage().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.Canvas.Begin(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Layer.DrawObjectsWithImages(), Jypeli.Layer.DrawTexture() ja Jypeli.Canvas.End().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 69.
Viitattu Jypeli.Graphics.GetColorEffect() ja Jypeli.Graphics.GetTextureEffect().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 60.
Viitattu Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.Initialize().
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 47.
Viitattu Jypeli.Canvas.Begin(), Jypeli.Widget.Draw(), Jypeli.Layer.DrawGrid(), Jypeli.Canvas.DrawLine() ja Jypeli.Canvas.End().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 64.
Viitattu Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 46.
Viitattu Jypeli.Layer.DrawObjectsWithoutImages() ja Jypeli.Layer.DrawShape().
|
static |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Game.Draw(), Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.Renderer.DrawText() ja Jypeli.Graphics.Initialize().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 125.
Viitattu Jypeli.Graphics.ResetSamplerState() ja Jypeli.Graphics.SetSamplerState().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 63.
Viitattu Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Graphics.cs rivillä 65.
Viitattu Jypeli.Graphics.GetLightingEffect() ja Jypeli.Graphics.ResetScreenSize().