Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peliolioille, esimerkkinä tietokoneen ohjaamat viholliset.
Lisää...
Lista kaikista jäsenistä.
Julkiset jäsenfunktiot |
virtual void | OnCollision (IGameObject target) |
| Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
|
virtual void | OnCollision (GameObject target) |
| Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
|
Suojatut jäsenfunktiot |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
|
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.
|
virtual void | OnAdd (GameObject newOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
|
virtual void | OnRemove (GameObject prevOwner) |
| Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.
|
virtual void | OnAddToGame () |
| Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin.
|
virtual void | Update (Time time) |
| Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
|
Ominaisuudet |
bool | Active [get, set] |
| Aivot käytössä tai pois käytöstä.
|
IGameObject | Owner [get, set] |
| Aivojen haltija.
|
Yksityiskohtainen selite
Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peliolioille, esimerkkinä tietokoneen ohjaamat viholliset.
Jäsenfunktioiden dokumentaatio
virtual void OnAdd |
( |
IGameObject |
newOwner | ) |
[inline, protected, virtual] |
virtual void OnAdd |
( |
GameObject |
newOwner | ) |
[inline, protected, virtual] |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
- Parametrit:
-
newOwner | Olio, jolle aivot lisättiin. |
virtual void OnAddToGame |
( |
| ) |
[inline, protected, virtual] |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin.
virtual void OnCollision |
( |
GameObject |
target | ) |
[inline, virtual] |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
- Parametrit:
-
target | Olio, johon törmätään. |
virtual void OnCollision |
( |
IGameObject |
target | ) |
[inline, virtual] |
virtual void OnRemove |
( |
GameObject |
prevOwner | ) |
[inline, protected, virtual] |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.
- Parametrit:
-
prevOwner | Olio, jolta aivot poistettiin. |
virtual void OnRemove |
( |
IGameObject |
prevOwner | ) |
[inline, protected, virtual] |
virtual void Update |
( |
Time |
time | ) |
[inline, protected, virtual] |
Ominaisuuksien dokumentaatio
Aivot käytössä tai pois käytöstä.
Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
- C:/Users/tero/AppData/Local/Temp/npo_build/Jypeli/Brain.cs