Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Ominaisuudet | Tapahtumat
IGameObject rajapintareferenssi

Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. Lisää...

Luokan IGameObject luokkakaavio
Tagged Destroyable Updatable IGameObjectInternal IPhysicsObject GameObject IPhysicsObjectInternal IPhysicsObjectInternal PhysicsObject Explosion Weapon ParticleSystem PhysicsObject PhysicsStructure PhysicsStructure Automobile Projectile Tank PlatformCharacter PlatformCharacter2

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

bool IsInside (Vector point)
void Add (IGameObject childObject)
void Remove (IGameObject childObject)
void Move (Vector movement)
void MoveTo (Vector location, double speed)

Ominaisuudet

IGameObject Parent [get, set]
Brain Brain [get, set]
bool IsVisible [get, set]
bool IsAddedToGame [get, set]
TimeSpan CreationTime [get]
TimeSpan Lifetime [get]
TimeSpan MaximumLifetime [get, set]
Vector Size [get, set]
double Width [get, set]
double Height [get, set]
Vector Position [get, set]
Angle Angle [get]
double X [get, set]
double Y [get, set]
double Left [get, set]
double Top [get, set]
double Right [get, set]
double Bottom [get, set]
Vector AbsolutePosition [get]
Angle AbsoluteAngle [get]
Animation Animation [get, set]
Image Image [get, set]
Color Color [get, set]
Shape Shape [get, set]
Vector TextureWrapSize [get, set]
bool TextureFillsShape [get, set]

Tapahtumat

Action AddedToGame
Action< IGameObject, VectorArrived

Yksityiskohtainen selite

Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat