Jypeli 4
The simple game programming library
LaserGun Jäsenlista
Tämä on lista kaikista jäsenistä luokassa LaserGun, sisältäen kaikki perityt jäsenet.
Jypeli::AbsoluteAngleGameObjectBase
AbsoluteAngle (määritelty IGameObject)IGameObject
Jypeli::AbsolutePositionGameObjectBase
AbsolutePosition (määritelty IGameObject)IGameObject
Add(IGameObject childObject)GameObject [inline]
Jypeli::AddedToGameGameObjectBase
AddedToGame (määritelty IGameObject)IGameObject
AmmoWeapon
AmmoIgnoresExplosionsWeapon
AmmoIgnoresGravityWeapon
AngleGameObject
AnimationGameObject
Jypeli::ArrivedGameObjectBase
Arrived (määritelty IGameObject)IGameObject
ArrivedAtGameObject
AssociatedListeners (määritelty GameObject)GameObject
AttackSoundWeapon
Jypeli::BottomGameObjectBase
Bottom (määritelty IGameObject)IGameObject
Jypeli::BrainGameObjectBase
Brain (määritelty IGameObject)IGameObject
CanHitOwnerWeapon
Clone()GameObject [inline]
ColorGameObject
CreateProjectile()LaserGun [inline, protected, virtual]
Jypeli::CreationTimeGameObjectBase
CreationTime (määritelty IGameObject)IGameObject
Destroy()GameObject [inline, virtual]
Jypeli::DestroyedGameObjectBase
Destroyed (määritelty Destroyable)Destroyable
GameGameObject
GameObject(double width, double height)GameObject [inline]
GameObject(Image image)GameObject [inline]
GameObject(double width, double height, Shape shape)GameObject [inline]
GameObjectBase() (määritelty GameObjectBase)GameObjectBase [inline, protected]
Jypeli::HeightGameObjectBase
Height (määritelty IGameObject)IGameObject
Jypeli::ImageGameObjectBase
Image (määritelty IGameObject)IGameObject
InfiniteAmmoWeapon
IsAddedToGameGameObject
Jypeli::IsDestroyedGameObjectBase
IsDestroyed (määritelty Destroyable)Destroyable
IsInside(Vector point)GameObject [inline]
IsReadyWeapon
Jypeli::IsUpdatedGameObjectBase
IsUpdated (määritelty Updatable)Updatable
IsVisibleGameObject
LaserCollision (määritelty LaserGun)LaserGun
LaserGun(double width, double height)LaserGun [inline]
Jypeli::LeftGameObjectBase
Left (määritelty IGameObject)IGameObject
Jypeli::LifetimeGameObjectBase
Lifetime (määritelty IGameObject)IGameObject
MaxAmmoLifetimeWeapon
Jypeli::MaximumLifetimeGameObjectBase
MaximumLifetime (määritelty IGameObject)IGameObject
Move(Vector movement)GameObject [inline, virtual]
moveSpeed (määritelty GameObject)GameObject [protected]
moveTarget (määritelty GameObject)GameObject [protected]
moveTimer (määritelty GameObject)GameObject [protected]
MoveTo(Vector location, double speed)GameObject [inline, virtual]
MoveToTarget() (määritelty GameObject)GameObject [inline, protected, virtual]
Jypeli::OnAddedToGame()GameObjectBase [inline]
OnAddedToGame() (määritelty IGameObjectInternal)IGameObjectInternal
OnArrived(Vector location)GameObjectBase [inline]
OnArrivedAt(Vector location)GameObject [inline]
OnDestroyed() (määritelty GameObjectBase)GameObjectBase [inline, protected]
Jypeli::ParentGameObjectBase
Parent (määritelty IGameObject)IGameObject
Jypeli::PositionGameObjectBase
Position (määritelty IGameObject)IGameObject
PowerWeapon
ProjectileCollisionWeapon
Remove(IGameObject childObject)GameObject [inline]
Jypeli::RightGameObjectBase
Right (määritelty IGameObject)IGameObject
SetCollisionHandler(PhysicsObject projectile, CollisionHandler handler) (määritelty Weapon)Weapon [inline, protected]
ShapeGameObject
Shoot()Weapon [inline]
ShootProjectile(PhysicsObject projectile, double power) (määritelty Weapon)Weapon [inline, protected]
SizeGameObject
TagGameObjectBase
TextureFillsShapeGameObject
TextureWrapSizeGameObject
TimeBetweenUseWeapon
Jypeli::TopGameObjectBase
Top (määritelty IGameObject)IGameObject
Update(Time time)GameObject [inline, virtual]
Weapon(double width, double height)Weapon [inline]
Jypeli::WidthGameObjectBase
Width (määritelty IGameObject)IGameObject
Jypeli::XGameObjectBase
X (määritelty IGameObject)IGameObject
Jypeli::YGameObjectBase
Y (määritelty IGameObject)IGameObject
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat