Jypeli 4
The simple game programming library
Julkiset jäsenfunktiot | Ominaisuudet
IGameObjectInternal rajapintareferenssi

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...

Luokan IGameObjectInternal luokkakaavio
IGameObject Tagged Destroyable Updatable GameObject IPhysicsObjectInternal Explosion Weapon ParticleSystem PhysicsObject PhysicsStructure AssaultRifle Cannon LaserGun PlasmaCannon ExplosionSystem Flame Smoke Automobile Projectile Tank PlatformCharacter PlatformCharacter2

Lista kaikista jäsenistä.

Julkiset jäsenfunktiot

void Update (Time time)
void OnAddedToGame ()
void OnArrivedAt (Vector location)

Ominaisuudet

List< ListenerAssociatedListeners [get]

Yksityiskohtainen selite

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); }


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
 Kaikki Luokat Nimiavaruudet Funktiot Muuttujat Luettelotyypit Ominaisuudet Tapahtumat