Jypeli 10
The simple game programming library
IMotorJoint.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using System.Linq;
4using System.Text;
5using System.Threading.Tasks;
6
8{
13 public interface IMotorJoint : IAxleJoint
14 {
18 public bool MotorEnabled { get; set; }
19
23 public double MotorSpeed { get; set; }
24
28 public double MaxMotorTorque { get; set; }
29
35 public Vector Axis { get; set; }
36
37 }
38}
Akseliliitos
Definition: IAxleJoint.cs:59
Rajapinta liitoksille jotka pitävät sisällään moottorin. Esimerkiksi Farseerin WheelJoint
Definition: IMotorJoint.cs:14
double MotorSpeed
Moottorin suurin pyörimisnopeus.
Definition: IMotorJoint.cs:23
Vector Axis
Akseli, jonka suhteen liitos joustaa. Vector.One(oletus) sallii liikkumisen x ja y-akselilla....
Definition: IMotorJoint.cs:35
bool MotorEnabled
Onko liitoksen sisältämä moottori päällä.
Definition: IMotorJoint.cs:18
double MaxMotorTorque
Vääntömomentti jolla moottori yrittää pyörittää siihen liitettyä kappaletta.
Definition: IMotorJoint.cs:28
2D-vektori.
Definition: Vector.cs:67