1using Microsoft.Xna.Framework;
16 : base(particleImage, maxAmountOfParticles)
54 base.InitializeParticle(p, position);
Järjestelmä räjähdyksille
override void InitializeParticle(Particle p, Vector position)
Alustetaan partikkeli vastaamaan räjähdyksen partikkelia
ExplosionSystem(Image particleImage, int maxAmountOfParticles)
Räjähdys, jonka tekstuuria ja maksimipartikkeleiden määrää voi vaihtaa
override void InitializeParticles()
Määritetään oletusarvot efektille
Vector Acceleration
Partikkelin kiihtyvyys
TimeSpan MaxLifetime
Partikkelin elinikä
Vector Velocity
Partikkelin nopeus
Järjestelmä partikkelien käsittelyyn
Boolean IgnoreWind
Vaikuttaako efektiin tuuli
double MinScale
Pienin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla
double AlphaAmount
Efektin läpinäkyvyyskerroin (0.0-1.0)
double MaxRotation
Suurin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla
double MaxLifetime
Efektin partikkelin pisin mahdollinen elinaika
double MaxScale
Suurin skaalaus joka efektin partikkeleilla voi olla
double MinLifetime
Efektin partikkelin lyhin mahdollinen elinaika
double ScaleAmount
Määrä jonka partikkeli skaalautuu päivityksessä
double MaxRotationSpeed
Suurin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla
double MinVelocity
Pienin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla
double MinRotation
Pienin kierre mikä efektin partikkelilla voi olla
double MinRotationSpeed
Pienin pyörimisnopeus joka efektin partikkelilla voi olla
double MaxVelocity
Suurin nopeus joka efektin partikkelilla voi olla
double MinAcceleration
Pienin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla
double MaxAcceleration
Suurin kiihtyvyys joka efektin partikkelilla voi olla
static Vector Wind
Tuuli. Vaikuttaa vain efekteihin