2 using System.Collections.Generic;
5 using Microsoft.Xna.Framework;
16 private void InitAppearance()
22 protected virtual void Draw( Matrix parentTransformation, Matrix transformation )
26 public void Draw( Matrix parentTransformation )
31 Matrix transformation =
32 Matrix.CreateScale( (
float)
Size.
X, (
float)
Size.
Y, 1f )
35 * parentTransformation;
44 else if (
Image != null )
55 Graphics.LineBatch.Begin( ref transformation );
58 for (
int i = 0; i < vertices.Length - 1; i++ )
60 Graphics.LineBatch.Draw( vertices[i], vertices[i + 1],
BorderColor );
62 Graphics.LineBatch.Draw( vertices[vertices.Length - 1], vertices[0],
BorderColor );
64 Graphics.LineBatch.End();
67 Draw( parentTransformation, transformation );
69 if ( _childObjects != null && _childObjects.Count > 0 )
71 Matrix childTransformation =
74 * parentTransformation;
76 DrawChildObjects( ref parentTransformation, ref transformation, ref childTransformation );
82 internal protected virtual void DrawChildObjects( ref Matrix parentTransformation, ref Matrix transformation, ref Matrix childTransformation )
84 foreach ( var child
in Objects )
90 wc.
Draw( childTransformation );
static void DrawShape(Shape shape, ref Matrix transformation, ref Matrix textureTransformation, Image texture, Vector textureWrapSize, Color color)
Piirtää kuvion niin, että tekstuuri täyttää sen.
readonly Vector [] OutlineVertices
Ulkoreunan verteksit, lueteltuna vastapäivään.
bool IsVisible
Piirretäänkö oliota ruudulle.
static void DrawImage(Image texture, ref Matrix matrix, Vector wrapSize)
Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://...
override Vector Size
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa.
IEnumerable< IGameObject > Objects
Olion lapsioliot. Ei voi muokata.
bool TextureFillsShape
Jos true, kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirr...
static readonly Color Transparent
Läpinäkyvä väri.
double Radians
Palauttaa tai asettaa kulman radiaaneina.
static bool LightingEnabled
Vector TextureWrapSize
Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakas...
bool IgnoresLighting
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget)...
Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa. ...
virtual Vector Position
Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, paikka on suhteessa tämän vanhempaan (Parent...