Jypeli  5
The simple game programming library
Widget.cs
Siirry tämän tiedoston dokumentaatioon.
1 using System;
2 using System.Collections.Generic;
3 using System.Linq;
4 using System.Text;
5 using Jypeli.Widgets;
6 using Jypeli.GameObjects;
7 using Jypeli.Controls;
8 
9 namespace Jypeli
10 {
14  public partial class Widget : GameObject, ControlContexted, CustomDrawable
15  {
20  public Widget( Animation animation )
21  : base( animation )
22  {
23  InitAppearance();
24  InitControl();
25  }
26 
31  public Widget( ILayout layout )
32  : base( layout )
33  {
34  InitAppearance();
35  InitControl();
36  }
37 
44  public Widget( double width, double height, Shape shape )
45  : base( width, height, shape )
46  {
47  InitAppearance();
48  InitControl();
49  }
50 
56  public Widget( double width, double height )
57  : this( width, height, Shape.Rectangle )
58  {
59  }
60  }
61 }
Widget(ILayout layout)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:31
Kuvio.
Definition: Shapes.cs:48
Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin si...
Definition: ILayout.cs:83
Suorakulmio.
Definition: Shapes.cs:315
Widget(double width, double height, Shape shape)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:44
Widget(Animation animation)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:20
Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuva...
Definition: Animation.cs:56
void InitControl()
Definition: Control.cs:22
Widget(double width, double height)
Alustaa widgetin.
Definition: Widget.cs:56