34 using System.Collections.Generic;
44 private FrictionLogic frictionlogic;
45 private List<PhysicsObject> surfaces =
new List<PhysicsObject>();
47 private SequentialImpulsesSolver solver;
63 internal List<PhysicsObject>
Surfaces {
get {
return surfaces; } }
94 solver =
new SequentialImpulsesSolver();
95 phsEngine.Solver = (CollisionSolver)solver;
103 private void SetPhysics()
105 solver.Iterations = 12;
106 solver.SplitImpulse =
true;
108 solver.BiasFactor = 0.0f;
110 solver.AllowedPenetration = 0.01f;
112 frictionlogic =
new FrictionLogic(
this,
new Lifespan() );
126 surfaces.Add( surface );
void Add(Physics2DDotNet.Joints.Joint j)
Lisää liitoksen peliin.
TopDownPhysicsGame(int device)
Alustaa uuden fysiikkapelin.
bool IgnoresCollisionResponse
Jättääkö olio törmäyksen huomioimatta. Jos tosi, törmäyksestä tulee tapahtuma, mutta itse törmäystä e...
double Gravity
Painovoima. Mitä suurempi painovoima, sitä suurempi liikekitka kaikille olioille. ...
Peli, johon voi lisätä pintoja, joiden päällä oliot voivat liukua. Peliin lisätyt ...
Peliolio, joka noudattaa fysiikkamoottorin määräämiä fysiikan lakeja. Voidaan kuitenkin myös laittaa ...
TopDownPhysicsGame()
Alustaa uuden fysiikkapelin.
double KineticFriction
Liikekitka pinnalla. Tätä arvoa käytetään, kun liikkuva kappale ei ole minkään lisätyn pinnan päällä...
Kantaluokka fysiikkapeleille.
void AddSurface(PhysicsObject surface)
Lisää peliin pinnan, jonka päällä muut oliot voivat liukua.
override void ClearAll()
Nollaa kaiken (kontrollit, näyttöobjektit, ajastimet ja fysiikkamoottorin).